مایکروسافت پس از تقویم شمسی دسترسی به استور ویندوز را نیز برای ایرانی ها فراهم کرده

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
این روزها خبرهای خوشی برای کاربران مایکروسافت، خصوصاً کاربران ایرانی به گوش می‌رسد. چند روز پیش مایکروسافت اعلام کرد بنا به درخواست کاربران ایرانی، تقویم شمسی را به نسخه‌ی ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 افزوده است. اما خبرهای خوش به همین‌جا ختم نمی‌شود. مایکروسافت دسترسی به فروشگاه برنامه‌های ویندوز را نیز برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.در شرایطی که درخواست‌های کاربران ایرانی مبنی بر رفع محدودیت فروشگاه برنامه‌های ویندوز در قسمت صدای مشتری، به بیش از 48 هزار درخواست رسیده است، مایکروسافت به این حجم از درخواست‌های مخاطبانش توجه شایسته‌ای نشان داده و در Build 9926 از پیش‌نمایش ویندوز 10، مجدداً دسترسی به استور خود را برای ایرانیان مهیا کرده است.



5c5b731b386a06b5bb245e9d927e3559.jpg

این اقدام ردموندی‌ها، صرف‌نظر از توجه این کمپانی به درخواست‌های کاربرانش، از نگاه ویژه‌ به مخاطبین ایرانی و برآورده ساختن نیازها و خواسته‌های آنها حکایت دارد.
مایکروسافت با روند مشتری‌مداری که برای ارائه‌ی ویندوز 10 مطابق با نیاز و سلیقه‌ی همه‌ کاربران خود از سرتاسر جهان در پیش گرفته، مطمئناً بازخوردهای مثبتی را در آینده‌ای نه‌چندان دور از سوی مصرف‌کنندگان دریافت خواهد کرد.

البته هنوز هیچ یک از این تغییرات برای نسخه‌ی نهایی ویندوز تأیید نشده‌اند و این احتمال نیز وجود دارد که مجدداً دسترسی به فروشگاه برای کاربران ایرانی محدود شود.



زومـیت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا