مایکروسافت 5 درصد از درآمد فروش اپلیکیشنهای ویندوز استور را به تولیدکنندگان ابزارهای ویندوزی پرداخت

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته


886992efab837a1d37d7925c028b5d6a_XL-1.jpg

مایکروسافت اقدامات قابل توجهی را برای گسترش استفاده از ویندوز فون انجام میدهد. ردموندیها در آخرین اقدام خود، پیشنهاد اغوا کنندهای را پیشروی تولیدکنندگان ابزارهای ویندوزی قرار دادهاند و آن پرداخت 5 درصد از درآمد حاصل از فروش اپلیکیشنهای ویندوز استور است.




مطمئنا این اقدام در جهت تشویق تولیدکنندگان برای ترویج استفاده از ویندوز استور است. در صورتی که تولیدکنندگان بخواهند اقدام مناسبی در ابن راستا انجام دهند، باید پیسیهایی مجهز به صفحات نمایش لمسی داشته باشند که این هدف مایکروسافت از این برنامه است.
در صورتی که یکی از تولیدکنندگان سخت افزار شریک مایکروسافت در این برنامه باشد، میتواند 5 درصد از درآمد حاصل از فروش اپلیکیشنهای موجود در ویندوز استور را که از طریق پیسیهایی با صفحهی نمایش لمسی و ویندوز اکتیو شده خریداری شده، کسب نماید. با توجه به سیستم ثبت اطلاعات تمامی دانلودها، همانند توسعه دهندگان اپلیکیشنها که قادرند تعداد دانلودها و خریدهای انجام شده را در ویندوز استور رصد کنند، تولیدکنندگان سختافزار نیز میتوانند تعداد اپلیکیشنهای دنلود شده با استفاده از ابزارهای تولیدی خود را مشاهده نمایند.
مایکروسافت راههای دیگری را برای کسب درآمد از طریق ویندوز استور به تولیدکنندگان پیشنهاد میدهد. درآمد حاصل از توسعه و فروش اپلیکیشنها در ویندوز استور برای تولیدکنندهی اپلیکیشن چیزی در حدود 70 درصد قیمت فروش است. در صورتی که میزان فروش یک اپلیکیشن از 25000 دلار بیشتر شود، سهم توسعه دهنده از فروش هر اپلیکیشن به 80 درصد میرسد. در صورتی که یکی از توسعه دهندگان وارد وادی تولید اپلیکیشنهای ویندوزی شود، قادر خواهد بود با استفاده از شرایط ذکر شده، درآمد دیگری نیز از ویندوز استور کسب نماید.
تولیدکنندگان سختافزار بخشهای اختصاصی مربوط به برند خود را در ویندوز استور خواهند داشت که میتوانند با قرار دادن اپلیکیشنهای تولیدی خود در این قسمت، کسب درآمد کنند. همچنین مذاکره برای استفاده از نام و مشخصات ابزارهای تولیدی در سایر اپلیکیشنها نیز ممکن است که ارتباطی به قوانین ویندوز استور نداشته و توافقی فیمابین توسعهدهندهی اپلیکیشن و تولیدکنندگان سختافزار است و مطمئنان درآمد حاصل از آن در قالب 5 درصد مورد توافق با مایکروسافت خواهد بود.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا