پرونده‌ی بازی مرا به یاد بیاور/Remember me

شخصیت اصلی بازی چقدر در موفقیت آن موثر است؟

  • شخصیت اصلی بازی در موفقیت بازی تاثیر زیادی دارد

    رای: 2 40.0%
  • تا حدودی موثر است

    رای: 3 60.0%
  • تاثیر چندانی ندارد

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    5
  • Poll closed .
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
به نام خداوند بی همتا

136428007011.png




سلام باز هم چهارشنبه ای دیگر آمد و ما با پرونده ی بازی بازگشتیم ؛ این هفته به معرفی یکی از بازی های جدید سازندگان بازیهای Resident evil و DMC یعنی کپکام خواهیم پرداخت ؛ " شما چه گیمری هستید ؟!؟ " را با معرفی گروه های دیگری از گیمرها ادامه خواهیم داد و همچینین به معرفی بخش جدید دیگری که قرار است بخشی جانبی برای پرونده ی بازی باشد می پردازیم ؛ ما را دنبال کنید ...

1/ تریلر پرونده ی بازی این هفته
(برای مشاهده ی ویدیو روی آن کلیک کرده سپس آن را توقف دهید و تا تکمیل شدن آن صبر کنید !)

[APARAT]Jni0w[/APARAT]


2/ برای مطالعه ی پرونده ی بازی این هفته کلیک کنید ...








3/ پرونده ی آنلاین
(برای کسانی که دوست دارند سریع باشند)





بررسی بازی Remember Me // مرا به یاد بیاور :

زمانی دوستی به من گفت که ذهن انسان نفودناپذیر و بسیار پیچیده است ؛ اما ما کلیدی برای نفوذ به آن ساختیم ! ما می توانیم به حافظه ی افراد نفوذ پیدا کنیم و اطلاعات آنها را به دست آوریم و حتی چیزهایی را که از یادبرده اند را بازگردانی کنیم . دیگر هیچ رازی وجود نخواهد داشت و به نظرمن اگر تغییر در قسمتی از حافظه ی یک انسان می تواند زندگی او را تغییر دهد در این صورت تغییر یک انسان جهان را دگرگون خواهد ساخت .این کار من بود تا زمانی که عده ای همین کار را با من انجام دادند و حافظه ام را پاک کردند ...

1365587708321.jpg


داستان شخصیت اصلی این بازی یعنی نیلین( Nilin) تازه از اینجا آغاز می گردد. او ظاهراً در گذشته یک شکارچی حافظه بوده است که توانایی نفوذ به ذهن مردم ، سرقت و حتی تغییر در اطلاعات آن ها را داشته است ولی بنابر دلایل نامعلومی حافظه ی او به دستور مقامات پاک شده . بخش اعظم حوادث این بازی علمی تخیلی و ماجراجویانه (ScienceFiction adventure ) قرار است در شهر نئو پاریس رخ دهد که همان پاریس آینده در سال 2084 میلادی است و به گفته ی سازندگان بازی بخش کنونی شهر را به همراه ساختمان ها و بناهایی متعلق به آینده شامل می شود .
اما نیلین ؛ او واقعاً می خواهد بداند که چی کسی است ؟ و اینکه چه کاری انجام داده که حافظه اش را پاک کرده اند ؟ البته با پیش نمایش هایی که از این بازی پخش شده انجام این کار برای او به نظر خیلی دشوار می آید. بعد از این اتفاق خیلی از کسانی که او را می شناسند اعتمادشان را نسبت به او از دست داده اند ولی برخی از دوستان سابق نیلین به کمکش می آیند تا شاید بتوانند اطلاعات او را بازگردانی کنند یا حداقل متوجه بشوند چه کسی این کار را انجام داده وچه هدفی از کارش داشته است . به این ترتیب منتظر یک بازی مهیج و پر زد و خورد باشید که می تواند به تجربه ای متفاوت و به یادماندنی تبدیل شود . اما از نکات جالب این بازی که حتی در پیش نمایش هایش هم مشهود بود وجود واقعیت افزوده در آن است که این روزها کم کم داریم مطمئن می شویم تکنولوژی و فناوری رایج آینده ی نزدیک تبدیل خواهد شد . اگر بخواهیم در مورد واقعیت افزوده برایتان کمی توضیح بدهیم باید بگوییم که واقعیت افزوده تا حدود زیادی مشابه شبیه سازهای دنیای واقعی عمل می کند که در آنها محیط به صورت کاملاً رایانه ای ساخته می شود وهر چیزی که مشاهده می کنیم به صورت مجازی ساخته شده است اما در واقعیت افزوده محتواهای مجازی به محیط واقعی پیرامون ما افزوده می شوند ودر حقیقت محیط واقعی را تکمیل خواهند کرد البته این بارهم اشیا واقعاً در محیط وجود ندارند بلکه به طور مجازی به آن اضافه شده اند . این قابلیت کاربردهای بسیار متنوعی دارد برای مثال می توانید در حین قدم زدن در خیابان ایمیل هایتان را چک کنید و یا وضعیت آب وهوا و اطلاعات کامل شهری را که قصد سفر به آن را دارید در حین خرید بلیط متوجه شوید ، پیش از رانندگی با نگاهی به خودروی خود از وضعیت بیمه ، سوخت آن و ... برای استفاده از آن اطمینان یابید یا به خلاصه ای از کتابی که در کتابفروشی انتخاب کرده اید دسترسی پیدا کنید و هزاران کاربرد دیگر از این نوع . خب دیگر اینجا پرونده ی بازی است نه بخش فناوری پس بهتر است کار خودمان را انجام دهیم و بیشتر از این به این مطلب نپردازیم .
1365587708462.jpg

در هر حال بازی "مرا به یاد بیاور" بازی جالب و پر رمز وراز است که اگر زمان انتشارش در 7June سال جاری یعنی روزهای پایانی بهار امسال تغییر نکند . برای کامپیوترهای شخصی (pc) و پلتفرمهای پلی استیشن و Xbox عرضه خواهد شد البته درصورتی که اختلافات در شرکت ژاپنی کپکام ( Capcom ) بر سر انتخاب شخصیت این بازی به طوری که باعث موفقیت این عنوان در فروش بشود ؛ بالاخره حل و فصل شده باشد و ناشران حاضر بشوند این بازی را عرضه کنند . پس در حال حاضر باید منتظر و دید که برای نیلین و حافظه ی از دست رفته اش چه اتفاقاتی خواهد اتفاد .



ذخیره ی قبلی :

در اینجا قصد داریم بخشی جانبی از پرونده ی بازی را معرفی کنیم که قرار است به تعامل بهتر بین پرونده ی بازی و کاربران منجر شود . در این بخش که ذخیره ی قبلی نام دارد شما کاربران که به گیم و بازیهای رایانه ای علاقه دارید می توانید اطلاعاتتان را با دیگران سهیم شوید یعنی در حقیقت در بازیهایی که انجام داده اید به سراغ مراحل و قسمت ها یا صحنه های مورد علاقه ی خودتان می روید و برایمان مطالبی به همراه ویدیو و تصاویر تهیه می کنید یا ترفند و راهکاری برای حل معماهایی در بازی را به ما نشان می دهید و... تفاوتی هم ندارد که بازی شما قدیمی باشد یا جدید یک بازی آنلاین و یا بازی برای موبایل ، بخش تک نفره ویا قسمت چند نفره در ذخیره ی قبلی هر چیزی که شما بخواهید به نمایش در خواهد آمد و در انجام این کار ما شما را در حد توان یاری خواهیم کرد البته این محتواها نباید غیراخلاقی و نامناسب باشند . هیچ محدودیت زمانی هم وجود ندارد هر یک از شما با هر میزان تجربه که از بازیهای رایانه ای دارید می توانید " ذخیره ی قبلی " ما باشید .این مفهوم و ایده ی اولیه ی این قسمت است امیدواریم ما را در راه اندازی این قسمت و تکمیل کردن آن یاری کنید.




[info]

1364972823831.jpg


با گسترش بازیهای رایانه ای دسته های مختلفی از بازی کنندگان تشکیل شدند که سلیقه ها و علایق مختلفی در نوع بازی کردن دارند و ما در اینجا در کل به بررسی 16 دسته از آنها خواهیم پرداخت اگر به تازگی با پرونده ی بازی همراه شده اید لازم است به شما بگوییم که تا کنون ما 9 گروه از گیمرها را بررسی کرده ایم که می توانید آن ها را در پرونده های قبلی مشاهده کنید در این قسمت هم قصد داریم 3 گروه دیگر را هم به شما معرفی کنیم ؛ پس با ما همراه باشید و بگویید که کدام یک از آنها ممکن است شما باشید یا دوستانتان امکان دارد عضو کدام یک از این دسته ها باشند ؟ (نوشته شده بر اساس ایده ای از خانم Jess Donell )
1/ روح : گیمرهایی که در این دسته قرار می گیرند بیشتر دوست دارند که مراحل بازی را با مخفی کاری به انجام برسانند ، یعنی کاملاً بی سر وصدا پیش بروند، از هرجایی که می توانند برای پنهان شدن استفاده کنند ، به دشمنان نزدیک شوند و بدون استفاده از سلاح ، کار آنها را تمام کنند.آنها ترجیح می دهند که بازی را از مسیر اصلی به انجام برسانند و برای پیش رفتن در بازی بیشتر از تاکتیک بهره میگیرند در نتیجه از انجام بازیهایی مثل mark of the ninja و یا Dishonored بسیار لذت میبرند ؛ البته ممکن است حتی آنها را در حال انجام بازیهای اول شخص تیراندازی ( FPS ) هم ببینیم اما در اینجا نیز اعضای این دسته از بازی کنندگان ، غافل گیر کردن دشمنان و انجام دادن کارهای جاسوسی را به جای درگیریهای شدید برمی گزینند و میتوان گفت که آنها دوست دارند همه ی بازی ها را با همین سبک انجام دهند ! در ضمن بهتر است بدانید این گروه از گیمرها کمتر به سراغ بازی های چند نفره می روند.

(یک معذرت خواهی در این قسمت به شما بدهکاریم چون در یکی از خبرهای هفته پیش در مورد گیمرهای روح صحبت کردیم در حالی که هنوز این گروه را معرفی نکرده بودیم ؛ ببخشید.)

2/ پس انداز کنندگان : گیمرهای این دسته را تقریباً می توان در حال بازی کردن هر سبکی از بازیهای رایانه ای دید ؛ آنها همواره در تلاش اند که هر قدر می توانند پول ، منابع و... که در بازی ممکن است را به دست بیاورند . آنها نقاط مختلف بازی را جست وجو می کنند ، به هر گوشه و کناری سرک میکشند تا همه ی چیزهایی را که ممکن است را پیدا کنند ولی آنها علاقه ی زیادی به خرج کردن اندوخته ی خود ندارند مگر آنکه این کار موجب شود آنها تجهیزات یا امکانات بیشتری به دست بیاورند خیلی هم عجیب نیست اگر آنها را در قسمت آنلاین بازی ها ببینید در حالی که تمامی غنایم را برای خودشان بر می دارند و همراهانشان را در مبارزه با دشمنان تنها می گذارند ...


3/ به شدت سخت گیر (!) : گیمرهایی که در این دسته قرار میگیرند هیچگونه تنظیمی برای بازی به جز سخت ترین درجه ی ممکن را نمی پذیرند ؛ کسانی که در این دسته قرار می گیرند دوست دارند که تجربه ی آنها از بازی خیلی دشوارتر از آن چیزی باشد که در واقعیت ممکن است . آنها همیشه بالاترین درجه ی سختی ممکنه را برای بازی انتخاب می کنند البته این گیمرها بازیهایی که تنظیم درجه ی سختی به صورتی دستی نیست بلکه بر اساس مهارتهای آنها می باشد را بیشتر می پسندند. گیمرهای بسیار سخت گیر از مبارزات طولانی با دشمنان زیاد یا جنگ با اژدها و کلاً هرکاری که سخت انجام شود لذت می برند و می توانید آنها را در حال بازی کردن بازیهایی نظیر Dark souls ، Super meat boy و یا Alan wake پیدا کنید . خب، شما جز کدام یک از این دسته ها هستید ؟ آیا عضوی از گروه های گیمرهایی هستید که تاکنون به بررسی آنها پرداخته ایم یا نه ؟ در هرحال حتماً نظراتتان را در مورد این بخش پرونده ی بازی با ما در میان بگذارید ...

[/info]


1364972561731.png



---------------------------------------
-> برای دانلود تریلر پرونده ی بازی کلیک کنید.

-> برای دانلود[URL="http://up.persianbax.ir/up2013/1365591158831.pdf"] PDF پرونده ی بازی کلیک کنید [/URL].

همواره پذیرای نظرات ، انتقادات و پیشنهادهای شما هستیم.

 
آخرین ویرایش:
Technical

Technical

لاغر تالار
Banned
پاسخ : مرا به یاد بیاور/Remember me

حالا باید خودمون تایپک یزنیم واسه ذخیره قبلی یا این که به تو پخ کنیم؟؟

یا این که همیمجا بفرستیم؟؟
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : مرا به یاد بیاور/Remember me

حالا باید خودمون تایپک یزنیم واسه ذخیره قبلی یا این که به تو پخ کنیم؟؟

یا این که همیمجا بفرستیم؟؟

درود ؛ شما اول باید یک موضوع انتخاب کنید و بعد از اینکه مطالبتان را تهیه کردید ما فقط آن را بررسی می کنیم و شما می توانید ذخیره ی بازیتان را ارسال کنید . اگر هم در انتخاب موضوع یا تهیه ی چیزی مشکل دارید در حد امکان شما را یاری خواهیم کرد
ممنون .
 
Technical

Technical

لاغر تالار
Banned
پاسخ : مرا به یاد بیاور/Remember me

آخه شما تو کجا بررسی می کنید؟؟

من مطلبم رو نوشتم چطوری واسه شما ارسال کنم تا شما بررسی کنید؟؟
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : مرا به یاد بیاور/Remember me

آخه شما تو کجا بررسی می کنید؟؟

من مطلبم رو نوشتم چطوری واسه شما ارسال کنم تا شما بررسی کنید؟؟

-> امیر می تونی هر دفعه که می خوای کاری انجام بدی کل انجمن را به هم نریزی ؟ خب معلومه دیگه در یک نرم افزار برای نوشتن متن مثلاً Word ذخیره و آپلود می نمایید و برایمان ارسال می کنی (نه اینجا) تا ببنیم !
 
Technical

Technical

لاغر تالار
Banned
پاسخ : مرا به یاد بیاور/Remember me

-> امیر می تونی هر دفعه که می خوای کاری انجام بدی کل انجمن را به هم نریزی ؟ خب معلومه دیگه در یک نرم افزار برای نوشتن متن مثلاً Word ذخیره و آپلود می نمایید و برایمان ارسال می کنی (نه اینجا) تا ببنیم !

خوب باشه! اینطوری نگو من ناراحت میشم!!:هه

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا