مسخره کردن آیفون 5S توسط نوکیا و مایکروسافت

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
دیشب اپل دو گوشی جدید خود را معرفی کرد، منتظر عکس العمل کمپانیهای دیگر به خصوص مایکروسافت و نوکیا بودیم.به گزارش جی اس ام امروز نوکیا و مایکروسافت که باید دیگر آنها را موکیا بنامیم در یکی از صفحههای اجتماعی خود یک پستی را ارسال کرده و در آن نوشته که دوربین 8 مگاپیکسلی هنوز همان 8 مگاپیکسلی است، ببینید که با دوربین 41 مگاپیکسلی چه کارهایی میتوانید انجام دهید. همچنین در این پست یک عکس نیز توسط این دو کمپانی منتشر شده است که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید. در این عکس نشان داده میشود که دوربین 41 مگاپیکسلی تا چه اندازه میتواند جزئیات را به خوبی نشان دهد.


http://s1.thingpic.com/images/XV/CkNY97SLWRDrVGn6CCqdHLMT.gif#tl-434056239228387330;1043138249

درست است که تا حدودی حق با نوکیا و مایکروسافت است اما نمیتوان منکر این موضوع شد که با این تبلیغات منفی نوکیا و مایکروسافت نمیتوانند این حقیقت را که ویندوزفون محبوبیت آی او اس و آیفون را ندارد را مخفی کنند.علاوه بر این نوکیا با مسخره کردن رنگ طلایی گوشی آیفون جدید گفته که یک گانگستر رنگ طلایی دست نمیگیرد.

منبع: gsm.ir


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا