مشاهده تاریخچه به‏روزرسانی‏های ویندوز ویستا و 7

ARMIN002

ARMIN002

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
Windows Update یکی از ابزارهای موجود در ویندوزهای ویستا و 7 است که امکان به رو نمودن ویندوز را با نصب آخرین پچ های امنیتی و نرم افزاری فراهم می سازد. استفاده از Windows Update یکی از بهترین راه ها برای حفظ امنیت کامپیوتر و ویندوز است. به طور پیش فرض در ویندوز ویستا و 7، آپدیت ها به صورت اتوماتیک از اینترنت دانلود شده و بر روی ویندوز نصب می شوند. به همین دلیل بسیاری از کاربران بدون این که تغییری در تنظیم Windows Update دهند اصلاً متوجه به روز شدن ویندوز خود نمی شوند. در نتیجه مطلع نمی شوند که بر روی ویندوزشان چه آپدیت هایی نصب شده است. خوشبختانه در ویندوزهای ویستا و 7 می توان به سادگی تاریخچه آپدیت های دانلود شده و نصب شده ویندوز را مشاهده کرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

برای این کار:
وارد منوی Start شوید و عبارت Windows Update را وارد نموده و Enter بزنید.
در پنجره باز شده، بر روی View update history کلیک کنید.
در این پنجره امکان مشاهده تک تک آپدیت های دانلود شده و نصب شده بر روی ویندوز را خواهید داشت.
در ستون Name، توضیح هر آپدیت درج شده است.
در ستون Status، وضعیت هر آپدیت مشخص شده است. این وضعیت می تواند Successful باشد به این معنا که آپدیت با موفقیت روی ویندوز نصب شده است. و یا عبارت Failed در آن درج شده باشد به این معنا که آپدیت به طور کامل بر روی ویندوز نصب نشده است. دلیل این موضوع می تواند مشکلاتی از قبیل مشکل اتصال اینترنت یا عدم نصب یک آپدیت ضروری پیش از نصب این آپدیت، باشد.
در ستون Importance نیز میزان اهمیت نصب هر آپدیت درج شده است.
و نهایتاً در ستون Date Installed نیز تاریخ نصب شدن هر آپدیت مشخص شده است.
با راست کلیک بر روی هر آپدیت و انتخاب گزینه View details می توانید جزئیات مربوط به آپدیت را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است برای حذف هر آپدیت از روی ویندوز می توانید بر روی گزینه Installed Updates در بالای همین پنجره کلیک کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا