مشخصات کامل Xperia Z3 سونی فاش شد

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
sony-xperia.jpg

گویا سونی قصد دارد به جنگ بی پایان سخت افزار در نسل جدید پرچمدارش پایان داده و Xperia Z3 را با مشخصاتی شبیه Z2 به بازار عرضه کند. مشخصات کامل این پرچمدار توسط سایت چینی TEENA فاش شد.


در حالی که انتظار داریم سونی ۲ هفته‌ی دیگر و در نمایشگاه IFA پرچمدار جدید خود را معرفی کند سایت چینی TEENA به مقایسه‌ی Z3 و Z2 پرداخته است. با توجه به شایعات قبلی Xperia Z3 با کدهای L55t و L55u در داخل سونی شناخته می‌شود. ‌‌L55t از شبکه‌های TD-SCDMA, TD-LTE و L55u از شبکه‌های WCDMA و TD-LTE پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصویر می‌بینید Xperia Z3 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۲.۵ گیگاهرتز کوالکام استفاده می‌کند، نمایشگر آن ۵.۲ اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. این مشخصات بسیار شبیه پرچمدار کنونی این شرکت یعنی ‌Z2 است.

95c4f918bc72c5338dca98d142637ce7.jpg


امیدواریم سونی در این تلفن نیز همانند میان رده‌ی جدیدش M2 Aqua محافظت بیشتری را در برابر گرد و غبار و رطوبت ارائه بدهد، برای اطلاعات بیشتر و مشخص شدن تفاوت‌های بین دو پرچمدار سونی باید تا زمان معرفی این محصول منتظر باشیم.




منبع: زومیت
 
آخرین ویرایش:
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
با این کارش فقط ارزش زد وان و تو رو کم میکنه

Send from my Xperia using Tapatalk
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
هر چی نگاه میکنم میبینم تنها تغییرش اینه که هستش 0.2 زیاد شده :هه
واقعا زحمت کشیدن
 
Pb.GraphisT

Pb.GraphisT

گرافیست
مدیر ارشد گرافیک
فک کنم این اطلاعات چرت باشن :|

مگه میشه فقط سی پی یو و 0.3 گیگاهرتز افزایش بدن و بس ؟ :|
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
تو gsm arena هم زده حداقل cpu octa core میشد
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
اطلاعات چرت نیست و تقریبا درستن
چون بیشتر از 2.5 گیگاهرتز بدرد نمیخوره
همین دو گیگاهرتز هم زیاده
برای سیستم عامل اندرویدی 10 گیگا هم بذاری بازم فرقی نمیکنه چون کلا لگ داره ... شاید سونی یه خورده تغییرات نرم افزاری داده باشه ...
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا