مشکلات اکانتهای بازی و مسدود شدن برخی از کاربران-AsmandeZ

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
با سلام

فرماندهان گرامی پرسیوس

در روزهای گذشته به صورت مداوم شاهد این بودیم که بعضی کابران به تیم مراجعه می کنند و ابزار می دارند کسی یا کسانی وارد اکانت شخصی آنها شده و از ما می خواستند مشکل آنها را برطرف کنیم . تنها جوابی که به تمام کابران تا این لحظه دادیم این بود که از رمز عبور خود محافظت کنید .
شاید به جرات می توان گفت این سرور چنان رمزنگاری رمزهای ورود را محکم و غیر قابل نفوذ ساختیم که نه تنها نمی توان آنها را باز کرد بلکه اگر شرایط را داشته باشید شاید بیش چند روز باز کردن یک پسورد وقت گیر باشد.

با تمام این تفاسیر دیروز مواجه شدم !به اینکه یکی از کاربران نیروهاش به سمت نیروهایی از یک فدارسیون بازی روانه شدند و خود کاربر اصلا برسر اکانت خود نیست تنها کسی که ادعا می کند جانشین وی است دارد آن را مدیریت میکند و این امکان اکنون از او سلب شده .
بعد از جستجوهایی که انجام شد فهمیدیم که تعداد از سران یک فدارسیون که نیاز به نام بردن آنها نیست به دلایل کاملا شخصی و با توجه به اینکه قوانین بازی رو می دانستند اقدام به حمله نیروهای آن کاربر به خود کردند با نام اینکه این کاربر اکانت خود را فروخته و دیگر نیازی به آن ندارد !
از آن طرف شاهد آن بودیم که خود کاربر پسورد ایمیل خود را به چندین نفر نیز داده
صرف فعل اکانت مولتی در بازی و امتیاز گیری برای تمام کاربران روشن و استفاده آن و عواقب آن برای دیگر کاربران مشخص شده است .
با توجه به این موضوعات پیش آمده تمام اکانتهای کسانی که در جنگ ها حضور داشته اند به مدت ۳ روز ، خود کاربر به صورت کامل و کاربری که اعلام کرده جانشنین بوده نیز ۳ روز مسدود شده است .

کاربران گرامی دقت کنید تیم به تمام اتفاقات درون بازی اشراف کامل دارد و هیچگونه از این خطاها بخشیده نخواهد شد

با تشکر منبع : http://forum.asmandez.com/thread-1977.html
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا