معرفی اولین خودروی هیبریدی لامبورگینی

K

k-aria

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
b949256e3a06c5e6fbecdd21155da0ad.jpg

اولین SUV لامبورگینی از زمان LM002‌ به احتمال زیاد اولین حضور خود را در سال آینده تجربه خواهد کرد و در سال ۲۰۱۸ به معرض فروش درخواهد آمد.

ماریزیو رجیانی رییس بخش R&D اظهار دارد که طراحی اوروس یک طراحی لامبورگینی ناب و خالص میباشد. طراحی این خودرو نسبت به طراحی مفهومی آن در سال ۲۰۱۵ بطور قابل ملاحظه-ای به تکامل رسیده است و خودروی نهایی ظاهر خارجی و داخلی آن بسیار بهبود یافته است. توربوشارژ برای اوروس یک گزینه اجباری است چراکه این خودرو به گشتاور بالایی نیاز دارد.

یک خودروی سوپراسپورت کاملاً متفاوت میباشد؛ موتور این خودروها از قدرت بالایی برخوردار هستند بطوری که میتوان انفجار درون سیلندرهایشان احساس کرد. بطور معمول از موتورهای تنفسی (Aspirated Engines) برای مدلهایمان استفاده میکنیم. آنها همچنان بهترین گزینه میباشند.

رجیانی افزود لامبورگینی تمرکز بخش R&D خود را برروی توان، وزن و آیرودینامیک معطوف کرده است چراکه هندلینگ خودرو تابعی از این پارامترها میباشد. ما میخواهیم که پیشگام در این زمینه باشیم و این شانس را داشته باشیم که بتوانیم قوانین بازی را تغییر دهیم. من تضاد شدیدی بین مدلهای چهار چرخ (Four-Wheel-Drive) و مدلهای در حال افزایش Rear-Wheel-Drive را مشاهده میکنم. سیستم کنترل شاسی الکترونیکی مدرن جایگزینی برای توانایی مدلهای چهار چرخ نخواهد بود زیرا توان کافی برای انتقال قدرت به جاده را ندارند.

منبع: اجاره ماشین کهن گشت آریا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا