معرفی بازی زیبای پارسان

Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
بازي داراي داستانی تاریخی از ایران باستان دوره هخامنشیان است داستانی مربوط به زمان قتل بردیا پسر کوروش کبیر تا به پادشاهی رسیدن داریوش یک سال بعد. زمامداران سراسر کشور بر آن شده اند که زمام امور بردست گیرند و جنگ های متعددی در می گیرد. اسامی بازی نیز براین مبنا انتخاب شده اند . شما می توانید سرزمین خود را بسازید. نیروهای خود را ساخته و پروش دهید و به جنگ دیگر بازیکنان بروید. نبرد کنید، تجارت کنید و متحد شوید. بازی کنید با ناریخ ایران آشنا شوید و بر تخت داریوش تکیه بزنید.

فرمانده (شاه )بازیکن در نقش یک فرمانده یا شاه ظاهر شده و باید هویت خود را به عنوان داریوش تثبیت کرده و با سرکوب مهاجمین خود را به عنوان پادشاه ایران معرفی نماید. فرمانده با شرکت در نبردها مهارت کسب می کند و با رسیدن مهارت ها به حد نصاب، به یک سطح بالاتر می رود. با بالا رفتن هر سطح قدرت وي نیز دو برابر می شود. همچنین فرمانده می تواند با شرکت در تمرینات نظامی در کاخ مهارت خود را تا 20سطح افزایش دهد.

نقشه بازي: نقشه دقیقا همان نقشه ایران در دوران پادشاهی قدرتمند کوروش کبیر می باشد. بازیکنان شهرهاي خود را فقط در مرزهاي ایران می توانند بنا کنند. و شهرهاي همسایگان متعلق به خودشان می باشند.

هر بازیکن داراي یک فرمانده است که در واقع خود اوست و باید قدرت وي را زیاد کند تا لایق پادشاهی باشد. حضور در نبردها تجربه فرمانده را و در نتیجه سطح او را زیاد می کنند و به ازاي هر سطح قدرت دفاعی و هجومی فرمانده دو برابر می شود. فرمانده می تواند با شرکت در تمرینات نظامی در کاخ مهارت خود را تا 20 سطح افزایش دهد.

هر شهر بازیکن داراي یک ارگبد می باشد. طبق مستندات تاریخی هخامنشیان پس از فتح هر شهر دژي در آن بنا کرده و یک نفر را تحت عنوان ارگبد مسوول دژ آن شهر می کردند، ارگبد همیشه در شهر حضور داشته و نماینده شاه در شهر محسوب می شده است در بازي نیز پس از بنا یا فتح هر شهر به طور خودکار یک نفر ارگبد براي آن در نظر گرفته می شود. ارگبد نیز مانند فرمانده با شرکت در نبردهایی که به آن شهر می شود تجربه کسب کرده و سطح وي افزایش می یابد. همچنین ارگبد می تواند با شرکت در تمرینات نظامی موجود در دژ تا 10سطح اول خود را بدست آورد.

بازی کنید
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا