اختصاصی معرفی بازی One More Line

TaurohtaR

TaurohtaR

The Ranger
مدیر بخش

One More Line

یک خط بیشتر یا One More Line ، یک بازی کم حجم با طراحی ساده است که شدیداً سرگرم کننده است، بیش از حد سرگرم کننده ! این بازی بر روی iOS, Windows Phone, Android, Windows قابل اجرا است، این بازی در مورد خط های رنگارنگیست که ماهیت بازی را تشکیل میدهند !


maxresdefault.jpg

فقط یک خط بیشتر ...

عنوان این بازی دقیقاً چیزی بود که من موقع بازی کردن گفتم ! فقط یک خط بیشتر ! من میتوانم بهتر باشم ! هربار که میبازید، میدانید که میتوانید امتیاز بهتری کسب کنید و بنابراین مجدداً مشغول بازی میشوید، در بازی فقط 4 چیز وجود دارد: نیم دایره ای که با سرعت ثابت در حال حرکت است، سه خط رنگی که از آن نیم دایره به جا میماند، دایره های رنگی و حاشیه فضای بازی!

screen568x568.jpeg


جاذبه کجاست ... ؟
در این بازی شما فقط و فقط یک وسیله برای هدایت این نیم دایره دارید، و آن هم جاذبه است، با تپ روی صفحه ، در نزدیکترین دایره جاذبه ایجاد میکند که نیم دایره را به مدار خود میکشد و تا وقتی که انگشتتان را رها کنید این نیم دایره در مدار آن دایره باقی خواهد ماند. امّا سوال اینجاست که چرا اصلاً باید خودتان را اذیت کنید ؟ چرا این نیم دایره را به حال خود رها نکنید تا خودش به جلو حرکت کند ؟ پاسخ این است که عملاً از دایره ها استفاده میکنیم تا به دایره ها برخورد نکنیم ! برخورد به یک دایره باعث میشود که نیم دایره شما به هزار قطعه مساوی تقسیم شود و مطمئنا این اتفاق خوبی نیست چون مجبورید از ابتدا شروع کنید. (همچنین برخورد به حاشیه ها، البته اگر به دور یک دایره در مدار میچرخید، برخورد به حاشیه مشکلی ایجاد نخواهد کرد )

screen568x568.jpeg
این بازی رو از کجا گیر بیارم ؟؟

این بازی تقریباً بر روی همه چی قابل بازیه ! Windows Phone, iOS, Android, Windows PC همه !

 
TaurohtaR

TaurohtaR

The Ranger
مدیر بخش
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا