معرفی فولکس واگن ۷ نفره!!!!

  • شروع کننده موضوع k-aria
  • تاریخ شروع
K

k-aria

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
200b5c9d0961431e6e8bbc3ccd776872.jpg

در بازار داغ خودروهای چهار چرخ و ۷ نفره ، فولکس واگن با خودرو اطلس بزرگان این کلاس را به رقابت می خواند .

بهار ۲۰۱۷ شروع فروش این خودرو ۷ نفره است . طراحی این خودرو را گروه VW's MQB به عهده داشته است . طراحی که با طرح هایی مثل اسکودا ، پاسات و اتکا ابتکار و ظرافت خود را نشان داده است . طول این خودرو ۵.۰۴ متر ، عرض ان ۱.۹۸ و ارتفاع آن ۱.۷۷ متر است که با این حساب یعنی ۳۴ سانتی متر بلندتر و ۱۰ سانتی متر عریض تر و ۹ سانتی متر بلند تر از مدل اسکودا است .

76dfd20bb90817cb11c0bea6ebe69910.jpg

هر چند این خودرو در تنسی آمریکا طراحی و تولید می شود اما کارشناسان بر این باورند که به سختی می تواند بازار پر رقیب آمریکا را به دست بیاورد .

مشخصات موتور :

خریدار می تواند بین دو موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری که ۲۳۸ اسب بخار دارد و ۳.۶ لیتری ۶ سیلندری که اسب بخاری برابر ۲۸۰ دارد یکی را انتخاب کند . اما در مورد گیربکس فقط یک انتخاب وجود دارد و آن گیربکس ۸ دنده اتوماتیک است . موتور ۲ لیتری بنزینی خودروی اطلس دیفرانسیل جلو می باشد که به حالت ۴ چرخ نیز در می اید . اما در نوع ۶ سیلندر سیستم ۴ چرخ هوشمند است که به راننده این امکان را می دهد که قدرت ۴ چرخ را به طور دستی و اتوماتیک کنترل کند .

cc8509123dd800070c0bc23584d7851d.jpg

طراحی داخل خودرو نشستن ۷ نفر به صورت راحت را فراهم می سازد . فولکس واگن داخل خودرو را بسیار ساده و قابل دسترس طراحی کرده به طوری که سیستم تهویه و ضبط به صورت دکمه ای است نه لمسی . کیت استاندارد دارای چراغهای جلو LED و دی لایت می باشد . همچنین سیستم مدرن و دیجیتالی ماشین استفاده راحت و قابل دسترس را می دهد . این خودرو دارای سیستم کروز کنترل و پارک اتوماتیک است . اینترنت مدیا و کار پلی اپل و اندروید و سیستم صوتی ۱۲ بلند گویی 'فندر' است .

0e3caf646bd0a22c7fb9a49ede95b092.jpg

اطلس نسل جدیدی در فولکس واگن است . تکنولوژی جدید ، طراحی زیبا و جادار بودن باعث شده بتوان تشخیص داد که برای خودروهای ۷ نفره امریکا یی رقیبی پیدا شده است . هنوز در مورد قیمت این خودرو بحثی نشده ولی انتظار می رود که فولکس واگن ۵ نوع قیمت پیشنهاد بدهد .

منبع: اجاره خودرو کهن گشت آریا
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا