معرفی نوکیا 110 و 112 دو تلفن از دنیای قدیم

  • شروع کننده موضوع Sajjad MT
  • تاریخ شروع
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
1.jpg

در میان رقابت تلفن های هوشمند، تلفن های ساده و ارزان هم طرفداران خودش را دارد. بنابراین نوکیا همچنان سعی می کند این بازار را در اختیار داشته باشد و امروز دو تلفن جدید به نام های 110 و 112 معرفی کرده است.

اینها تلفن هایی دو سیم کارته هستند و با قیمت ارزان وارد بازار می شوند. البته روی آنها می توانید اینترنت هم داشته باشید و نوکیا می گوید از سرویس فشرده سازی اطلاعات ابری استفاده می کند که حجم انتقال اطلاعات را تا ۹۰ درصد کم می کند و سبب می شود پول اینترنت کمتری پرداخت کنید.

یک دوربین VGA هم روی آنها قرار گرفته تا حداقل خوشحال باشیم امکان عکس برداری با آنها وجود دارد. نمایشگر این دو مدل ۱.۸ اینچی است و امکان اتصال به شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر هم روی آنها وجود دارد.

با وجود اینکه تلفن های ساده ای هستند اما شاید دو سیم کارته بودن سبب بشود بخواهید آنها را با قیمت ۳۵ و ۳۸ یورو تهیه کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا