معرفی گوشی هوشمند سونی Xperia™ ZR

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته

صفحه ای به معنای واقعی هوشمند – Mobile BRAVIA® Engine 2

نسل دوم از Mobile BRAVIA® Engine موفق ما، Mobile BRAVIA® Engine 2 با افزودن قابلیت بهینه سازی کنتراست در کوتاه ترین زمان و تقویت میزان وضوح تصاویر، مدیریت رنگ با کیفیت بسیار بالا و کم کردن میزان پارازیت، تجربه مشاهده ای حتی بهتر از گذشته را نیز ارائه کرده است. Mobile BRAVIA® Engine 2 همچنین می تواند نوع محتوا را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس آن تصویر را تنظیم کند. اضافه شدن Mobile BRAVIA® Engine 2 به Reality Display با هدف ایجاد بهترین صفحه هوشمند تلفن موبایل انجام شده است – عملکردی برای سازگاری خودکار با محتوا به بهترین شکل ممکن.
(1) تقویت کنتراست

با کمی تیره تر شدن قسمت های تاریک، کنتراست تصاویر و فیلم ها بهتر شده است، از این رو جزئیات موجود در تصاویر به گونه بهتری نمایش داده می شوند.
(2) مدیریت رنگ

اشباع رنگ برای برخی از طیف های رنگی خاص افزایش یافته است، با این کار رنگ ها عمیق تر و زنده تر نمایش داده می شوند. و نرم افزار هوشمند Mobile BRAVIA® Engine 2 که با کمک آن رنگ پوست دقیقاً به همان صورتی نمایش داده می شود که با چشمان خودتان آن ها را می بینید.
(3) کاهش پارازیت

هنگام پخش مستقیم فیلم هایی با کیفیت کم از منابع آنلاین مانند YouTube، میزان لرزش تصویر و پارازیت کم شده است. برای اینکه دید بهتری داشته باشید، پارازیت بین پخش دو صحنه یا چندین صحنه کم شده است.
(4) ******** وضوح

Mobile BRAVIA® Engine 2 از یک ******** وضوح تصویر برای افزایش میزان جزئیات موجود در تصویر استفاده می کند. این کار با بهود لبه های تصویر و کنتراست، بدون افزایش میزان پارازیت انجام شده است.

انعکاس کمتر، پاسخگویی لمسی بیشتر — OptiContrast™‎ & Direct Touch

ما لایه ای از هوا را از ساختار آن حذف کردیم و فاصله بین صفحه لمسی و نمایشگر را کمتر کردیم. این صفحه ™‎OptiContrast انعکاس نور کمتری دارد و دید بهتری را ارائه می کند – حتی در زیر تابش نور خورشید، همچنین هنگامی که تلفن خاموش است، سطح سیاه رنگ یکنواختی را ایجاد می کند.
ما با حذف لایه حسگر و ترکیب حسگر با لنز، توانسته ایم سرعت پاسخگویی صفحه را نیز افزایش دهیم. بنابراین تماس شما مؤثرتر است و تجربه شما از تلفن هوشمند Android قابل درک تر است.
features-display-opticontrast-1180x350-4189486b9fc2f8a87968844ab0def767.jpg
عکس هایی فوق العاده در هر شرایط نوری — دوربین 13 مگاپیکسلی دارای ™‎Exmor RS برای تلفن همراه

این دوربین 13 مگاپیکسلی با استفاده از اجزایی مشابه دوربین های برتر Sony ساخته شده است. ™‎Exmor RS برای موبایل، تحولی در فن آوری حسگر تصویر Sony ما با حسگر نور BSI نسل بعد است. با به کار گیری فناوری نورپردازی و کاهش نویز رنگی، ما دوربینی ساختیم که تصاویری با جزئیات کامل و کمترین نویز تصویری می گیرد، حتی در شرایط نوری سخت. همچنین می توانید سوژه ها را با رنگ هایی زنده تر ضبط کنید و تصاویر و چهره ها را در شب با شفافیتی عالی ثبت کنید.

همیشه از تنظیم صحیح استفاده کنید -Superior Auto

اکنون به سادگی می توانید یک تصویر فوق العاده ثبت کنید. با Superior Auto، نیازی نیست با تمام تنظیمات دوربین آشنا باشید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. در حالت Superior Auto دوربین قابلیت تشخیص صحنه را با فن آوری پردازش تصویر با کیفیت بالا و عملکرد بالا (HDR و کاهش پارازیت) ترکیب می کند تا به صورت خودکار تصاویری با برترین تنظیمات ضبط شوند. و دستگاه Android شما به صورت خودکار برای ۳۶ منظره مختلف بهینه سازی شده است، از این رو همیشه بهترین تصویر را ثبت خواهید کرد.


هرگز هیچ لحظه ای را از دست نخواهید داد — حالت تصاویر پشت سرهم

هنگامی که می خواهید صحنه هایی با حرکت سریع را ثبت کنید، حالت تصاویر پشت سرهم را فعال کنید. با استفاده از حالت تصویربرداری متوالی می توانید تعداد بی نهایت تصویر را با سرعت 10 تصویر در ثانیه و با وضوح 9 مگاپیکسل ثبت کنید.




با قابلیت حرکت انگشتان و زوم، در کوتاه ترین زمان خاطرات خود را پیدا کنید

سازوکار مقیاس بندی ما منحصر به Sony است و یافتن تصاویر مورد نظر شما در آلبوم را آسان تر، و سریعتر، می کند. یا کره شخصی شده خود را جستجو کنید تا عکس هایی را که در مکان مورد نظر شما گرفته شده و برچسب گذاری شده اند، ببینید.






با قابلیت حرکت انگشتان و زوم، در کوتاه ترین زمان خاطرات خود را پیدا کنید

مکانیسم پیمایش تعاملی ما در Sony منحصر به فرد است و پیدا کردن عکس مورد نظر شما در آلبوم را آسان و سریع می کند. یا دنیای شخصی خود را برای پیدا کردن عکس های گرفته شده و برچسب گذاری شده را براساس مکان های خاص جستجو کنید.

Pinch-zoom-920x610-60cfb20934a029202c229867a29dc660.jpg
عملکردهای تک لمسی از Sony

اشتراک گذاری با دوستان و برقراری ارتباط با جهان اطراف شما هرگز تا این حد ساده نبوده است. بر اساس NFC (ارتباط برد نزدیک)، عملکرد تک لمسی ،یک دستگاه را با یک تماس به دستگاه دیگر وصل می کند. بدون نیاز به سیم، کابل یا صرف وقت زیاد و انجام تنظیمات.


اشتراک گذاری با یک لمس

تنها با لمس دستگاه دیگر، عکس ها، موسیقی و سایر موارد را بین تلفن ها، یا بین تلفن و لپ تاپ مجهز به NFC به اشتراک بگذارید.


گوش کردن با یک لمس

آهنگ های روی دستگاه مبتنی بر تلفن هوشمند Android خود را بر روی بلندگو یا هدست بی سیم پخش کنید.




صفحه آینه ای با یک لمس

عکس های موجود در گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنید. برای فعال کردن همسان ساز صفحه، کافیست تلفن دارای Bluetooth را به کنترل از راه دور تلویزیون ®BRAVIA تماس دهید.


از تلفن هوشمند شما به صفحه بزرگ

می خواهید خاطرات خود را بر روی صفحه ای بزرگ به اشتراک بگذارید؟ یا می خواهید صدا از هدفون به بلندگو منتقل شود؟ با استفاده از فرمان “Throw” محتوا را از طریق همسان ساز صفحه یا DLNA، از تلفن دارای Bluetooth خود به تلویزیون دارای Wi-Fi فعال انتقال دهید یا آهنگ های خود را از طریق Bluetooth به بلندگو ارسال کنید. با استفاده از قابلیت “Throw”، برنامه هوشمند مرتبط شده با برنامه های Xperia تان، تلفن هوشمند شما بهترین روش برای اتصال بی سیم به سایر دستگاه ها را می یابد. با یک کابل MHL، همچنین می توانید در حالی که شارژ می کنید، رابط کاربر کامل تلفن خود را روی تلویزیون همسان سازی کنید و از فیلم ها، بازی ها و موارد دیگر لذت ببرید.


SmartTags

باز کردن خودکار Google maps هنگام وارد شدن به خودرو. تنظیم کردن صدای زنگ به لرزش در هنگام ورود به دفتر کار. اجرای لیست پخش مورد علاقه هنگام وارد شدن به منزل. SmartTag های دارای قابلیت NFC، با لمس تلفن شما یک عمل را روی آن انجام می دهند.


عملکردی پر سرعت – پردازشگر چهارهسته ای

ما جدیدترین نرم افزار Sony را با پردازشگر پرقدرت Qualcomm® Snapdragon™‎ S4 Pro تطبیق داده ایم. این پردازشگر چهار هسته ای پیشرفته، حداکثر کارایی و سرعت را بدون تخلیه باتری ارائه می کند – چندین برنامه را همزمان اجرا کنید، وب را بدون منتظر ماندن مرور کنید و ویدیوها را بدون استراحت پخش کنید. پردازشگر Snapdragon S4 Pro به صورت غیرمتقارن عمل می کند، بدین معنا که هر هسته به صورت جداگانه روشن و خاموش می شود. از این رو در هنگام نیاز می توانید به میزان توان کافی دسترسی داشته باشید، و زمانی که نیازی ندارید، شارژ باتری تمام نخواهد شد.

do.php?imgf=23_13xperia-zr-features-cpu-snapdragon-8e79bc6e3d3ce8173f2b2357bc3db80a.jpg

منبع:sonymobile.com
















 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا