معرفی گوشی گلگسی اس 2

LOOOL

LOOOL

کاربر تالار
کاربر تالار
از گزینه های ارتباطی آن می توان به Wi-Fi a/b/g/n ، Wi-Fi Hotspot ، بلوتوث 3.0 ، پورت استاندارد microUSB ، گیرنده GPS با A-GPS ، سوکت صوتی 3.5 میلی متری ، رادیو FM ، خروجی تلویزیون و USB On-the-go اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای منوی Touchwiz 4.0 ، پشتیبانی Divx/xviD ، شتاب سنج داخلی ، ورودی multi-Touch ، حسگر Proximity ، حسگر ژیروسکوپ و ورودی متن Swype است. I9100 Galaxy S II کمی بزرگتر از مدل قبلی است اما باریک تر و سبک تر نیز می باشد.
طراحی :

ساختار باریک و طرح جدید قاب پشت در Galaxy S II از ویژگی های اصلی طراحی این گوشی می باشد. این گوشی خیلی جمع و جور نیست اما صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچ آن از نظر ترکیب و کارایی ساختار مناسبی دارد. Galaxy S II از مدل قبلی خود بزرگتر است (3 میلی متر طول و 2 میلی متر عرض) ، وزن 116 گرم گوشی نیز 3 گرم کمتر از Galaxy S می باشد. در ساختار این گوشی از فلز استفاده نشده است. لبه های گرد گوشی ، کنترل های لمسی خازنی و پلاستیک براق در کناره های گوشی و زیر صفحه نمایش ، درست مانند Galaxy S اورجینال است. درب باتری ساختار مقاومی دارد و با اینحال بسیار باریک است که می توان آن را یکی از دلایل پایین بودن وزن گوشی دانست.

234.jpg

صفحه نمایش در گوشی های Galaxy S اورجینال و Galaxy S II وضوح یکسانی دارد که همان وضوح WVGA یا 480 x 800 پیکسل است. صفحه نمایش Super AMOLED Plus در Galaxy S II دارای 50% ریز پیکسل بیشتری است که موجب شفاف تر شدن آن می شود. با اینحال تفاوت این دو صفحه نمایش با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست. صفحه نمایش این گوشی (Galaxy S II) زوایای دید عالی دارد و نیروی کمتری را مورد استفاده قرار می دهد. صفحه نمایش لمسی خازنی بخوبی واکنش می دهد اگرچه صفحه نمایش بیش از حد حساس نیست و با نزدیک شدن انگشت به صفحه واکنش نمی دهد. صفحه نمایش این گوشی مانند Galaxy S اورجینال از شیشه Gorilla ضد خش برخوردار است.

سه کلید زیر صفحه نمایش وجود دارد که شامل کلید سخت افزاری Home است که دکمه های لمسی خازنی Back و منو در دو طرف آن مشاهده می شوند. اندازه کلیدها بزرگ است و به راحتی می توان با آنها کار کرد. سوئیچ بین کلیدهای لمسی خازنی و صفحه نمایش به آسانی انجام می گیرد. خروجی صدای گوشی ، یک جفت حسگر و دوربین 2 مگاپیکسل برای مکالمه تصویری بالای صفحه نمایش وجود دارد.
235.jpg



لنز دوربین 8 مگاپیکسل به همراه فلاش LED روی یک مستطیل فلزی در قاب پشت گوشی وجود دارد. بلندگو در پایین گوشه چپ در قاب پشت قرار گرفته است.
240.jpg



ساختار باریک و پلاستیکی درب باتری کل قاب پشت را می پوشاند و اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند. برداشتن آن کمی سخت است اما بخوبی جا می خورد. محل کارت حافظه microSD ، محفظه سیم کارت و باتری 1650mAh زیر درب باتری قرار دارند. امکان جابجایی کارت حافظه microSD در زمان روشن بودن گوشی وجود ندارد با اینحال سیم کارت را می توان جابجا کرد.


Galaxy S II اندازه بزرگی دارد اما باریک و سبک است و در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن آسان می باشد. ساختار و طراحی این گوشی بهتر از Galaxy S اورجینال است.
246.jpg

گوشی سامسونگ Galaxy S II به نسخه 2.3.3 آندروید با منوی Touchwiz 4.0 همراه است که جدیدترین نرم افزار موجود می باشد. حداکثر 7 پنل صفحه اصلی در اختیار کاربر قرار می گیرد که می توان آنها را با Widgets پر کرد. از نقطه های شماره گذاری شده که نشان دهنده پنل های صفحه اصلی می باشند می توان به عنوان نوار مرور نیز استفاده کرد. با فشار دادن و نگه داشتن انگشت روی نقطه ها می توان در کنار صفحه در تصاویر پنل های موجود صفحه اصلی مرور کرد.
247.jpg
248.jpg
249.jpg


با نیشگون گرفتن صفحه اصلی امکان زوم و اضافه / حذف کردن صفحات اصلی فراهم می شود. با فشار دادن و نگه داشتن انگشت روی هر یک از صفحات اصلی (یا منو) می توان یکی از چهار روش را برای شخصی کردن صفحه اصلی انتخاب کرد که شامل اضافه کردن Widgets ، اضافه کردن میانبر یا پوشه ، یا تغییر دادن پیش زمینه است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا