معرفی 5 بازی اعتیاد آور موبایل

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
بازی های موبایلی رشد زیادی کرده و به عنوان یکی از سرگرمی هایی معرفی می شود که اکثر کاربران در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند.

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز به نقل از موبنا در تاریخ 14 نوامبر 2011 (23 آبان)، با رشد و پیشرفت بازی در صنعت تلفن همراه و از سوی دیگر پیشرفت و تجهیز گوشی های موبایل به آخرین فناوری های روز دنیا بازی های موبایلی و برنامه هایی که برای این دستگاه ها نوشته شده، متحول شده است.
هم اکنون از بازی های موبایلی به عنوان نوعی سرگرمی در مسافرت ها، زمان های آزاد، در مسیرهای اتوبوس و تاکسی و قطار یا روشی برای پرکردن ساعاتی از روز یاد می شود.
در این گزارش به پنج بازی پرطرفداری می پردازیم که برای سیستم عامل iOS و آندرویید ارایه شده است.
یکی از بازی های پرطرفدار موبایلی Angry Birds است که برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل iOS و آندروید و سیمبیان ارایه شده است. این بازی از زمان عرضه طرفداران بیشماری پیدا کرد و چند نسخه از آن منتشر شد.
دومین بازی موبایلی پرطرفدار Cut the Ropeاست. این بازی فقط با گوشی هایی سازگار است که دارای صفحه نمایش لمسی و بزرگند. برای این بازی به حسگر حرکتی و شتاب سنج نیاز است زیرا بیش از کلید به حسگرهای حرکتی نیاز دارد.
بازی پرطرفدار بعدی Fruit Ninja نام دارد که برای سیستم عامل های آندروید و iOS ارایه شده است. در این بازی با پرتاب میوه و قطعه قطعه کردن آنها با شمشیر، بازی ادامه پیدا می کند. در مراحل بعدی می توان از بمب هم استفاده کرد.
بازی پرطرفداری دیگر Doodle Jump است که شخصیت اصلی داستان "The Doodler" نام دارد.
یکی از مهمترین ویژگی های این بازی سازگاری با اکثر گوشی های هوشمند است. برای این بازی می توان از تصاویر زمینه مختلف استفاده کنید.
Temple Run بازی دیگری از این سری است که فقط برای iOS ارایه شده است. در این بازی بازیکن باید 5 هزار متر بدود و در این میان ابزاری که سر راهش قرار دارد را جمع آوری کند.
مطلب مهم و قابل تعمل این بازی ها و یا دیگر بازی هایی که اسمی از آنها آورده نشده یک نکته است: اعتیاد
 
Sir $@|eh

Sir $@|eh

بابابزرگ تالار:دی
مدیر بازنشسته
fruit ninja و angry birds برای بادا هم اومده ها!:2600:
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
آقا من مردم این ninja fruit رو نتونستم برای موبایلم پیدا کنم ،اگه کسی لینک ازش داره بگه ؛ مرسی ...
 
آخرین ویرایش:
Sir $@|eh

Sir $@|eh

بابابزرگ تالار:دی
مدیر بازنشسته
سیستم عامل گوشیت چیه؟:00007:
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
سیستم عاملش آندروید ، گوشیم هم htc میباشد :دی
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا