موتورولا: آی فون و آی پد اپل دزدی است

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
یک دادگاه آلمانی دزدی اپل را از حق اختراعات ثبت شده متعلق به بخش موبایل موتورولا تأیید کرد. این حکم می تواند باعث ممنوعیت فروش آی فون و آی پد در آلمان شود. به گزارش روزنامه لوموند، آتش جنگ حقوق ثبت اختراع چند ماهی است شعله ور شده است که مهم ترین آن ها ممنوعیت فروش گالکسی تب در حوزه یورو به دنبال شکایت اپل از شرکت کره ای سامسونگ بود.
اما حالا ورق برگشته است و شرکت اپل متهم شده است و باید از دادگاه درخواست لغو ممنوعیت فروش را داشته باشد. این شرکت همچنین می تواند با پرداخت یک ودیعه ۱۰۰ میلیون یورویی اجرای ممنوعیت را تا تصمیم نهایی قاضی به تأخیر بیاندازد. تصمیمی که احتمالاً در سال ۲۰۱۲ اعلام خواهد شد و اپل فروش کریسمس را در بازار آلمان از دست نخواهد داد.

هر چند محدوده این ممنوعیت تنها کشور آلمان است اما قطعاً تبعات این تصمیم برای اپل گسترده تر از مرزهای این کشور خواهد بود. تا کنون ممنوعیت فروش آی پد در آلمان اعلام شده است.

البته اپل از قبل این وضعیت را پیش بینی کرده بود و چندین راهکار برای جلوگیری از تأثیرات منفی این تصمیم گیری روی درآمد هایش دارد. این راهکار ها شامل درخواست تجدید نظر و دادن وثیقه برای لغو این تصمیم است.

این قبیل دادگاه ها لزوم داشتن قراردادهای همکاری و تحت لیسانسی را بیش از پیش نمایان می سازد، هر چند ظاهرا اپل تمایلی به این قبیل گفتگو ها و قرارداد ها ندارد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا