موس لمسي هم ساخته شد | News

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پرشین بکس :

شركت لاجیتك برای اولین بار موسی را به نمایش گذاشت كه نه تنها می تواند حركات را حس كند، بلكه قادر به تشخیص علائم نیز هست.
موس لمسی M600 داراي یك سطح لمسی است كه به كاربران اجازه می دهد با انگشتان عمل رهیابی را دقیقا شبیه اسمارت فون ها يا تبلت ها انجام دهند.
تد والكر، مدیر شركت لاجیتك می گوید: «بیشتر افراد از نوك انگشتان خود روی اسمارت فون و تبلت استفاده می كنند. ما فكر كرديم چرا موس ها را مجهز به اين فناوري نوين نكنيم. اين ايده اوليه تولد M600 بود.»

در حقیقت، امروزه كار با صفحات لمسي كه عمدتا داراي گوشی های جدید نصب هستند تبدیل به یك رويه و فرهنگ جديد براي كاربران شده است.

موس لمسی
M600 به ما امكان می دهد كه با دنیای دیجیتال بيشتر، راحت تر و طبيعي تر تعامل پیدا كنیم و از طریق حركات طبیعی انگشتان دستورات خود را به كامپیوتر انتقال دهيم.

موس لمسی
M600 دارای ویژگی هایی مانند مجهزبودن به لیزر ، دقت بالا و تكنولوژی اتصال بی سیم یا وایرلس GHZ 40.2 است.

به جای استفاده از دكمه ها و چرخ های سنتی، این موس از یك سطح حسی ـ لمسی برخوردار است كه به كاربر اجازه انجام اعمالي مانند حركت كردن در صفحه با حركت قوسي دست و كليك كردن با ضربه آهسته روي صفحه مي دهد.

همچنین سایر فرآیندهایی كه كاربران در كامپیوترهای خانگی، اسمارت فون و تبلت انجام می دهند مانند ورق زدن، بزرگ و كوچك كردن صفحه و افزايش تعاريف با توجه به زمان كليك كردن نيز از قابليت هاي جديد اين موس خواهد بود.

استفاده از سطح حسی ـ لمسی در موس یك ایده بسیار جالب است زیرا به وسیله آن می توان امكانات و دستورات بيشتري را با حركات مختلف انگشتان تعريف و كامپیوتر شخصی تان را راحت تر و بهتر كنترل كنيد.

قیمت این موس لمسی در حال حاضر حدود 140 هزار تومان است. این قیمت در مقایسه با موس های معمولی كه حدود 10 هزار تومان است، گران به نظر می رسد.

سايت Xbitlabss - مترجم : نرگس عبدالهی

منبع : جام جم
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا