موس های وایرلس جدید بدون نیاز به باتری

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
رفع اشکال یک گجت بهانه بسیار خوبی برای تولید همان گجت با طرح و شکل دیگر می باشد . همیشه همینجوری بوده و گجت های اولیه بعد از در دسترس قرار گرفتن و ظاهر شدن اشکالات ، اصلاح می شوند و بازار تکنولوژی داغ و خبر ساز می مونه . موسهای اولیه توسط سوکت های مخصوص به کیس متصل می شدند و این اشکال رو داشتند که باید در یک جهت خاص قرار می گرفت تا با سوکت مادگی کیس مچ بشن . بعد از ظهور تکنولوژی USB و تولید موسهای usb این مشکل حل شد اما بازهم مشکلی به نام سیم وجود داشت که با موسهای وایرلس این مشکل نیز رفع شد . با وجود این موسها مشکل جدیدی با عنوان شارژ باتری موسها ظاهر شد . مثل اینکه طراحان دست از سر این موسهای بیچاره برنمیدارند .
در این راستا شرکت Logitech موسهایی تولید کرد که تا هفته ها نیاز به باتری تازه نداشت و شرکت های دیگر نیز به شکل های مختلف در این راه به پیشرفتهایی رسیدند . اما شرکت Genius موسی طراحی کرده که نیازی به باتری نداره بلکه از خازنهای طلایی ( Gold Capacitor ) برای شارژ در ۳ دقیقه استفاده کرده اند . متاسفانه هنوز اعلام نشده که چه مقدار شارژ باقی می ماند . این موس همانند موسهای وایرلس معمولی کار میکنه . گیرنده آن بسیار کوچک طراحی شده که احتمال شکستن آن خیلی کم شده و تا ۱۵ متر رو جواب میده . روی مبل ، سنگ مرمر ، شیشه گرد و خاک گرفته و فرش کار میکنه .
فرکانس کاری ۲٫۴ گیگا هرتز ، ۱۶۰۰ نقطه بر حسب اینچ ( dpi ) و قیمتش ۴۰ دلاره .



 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا