نامه عذرخواهی وزیر خارجه کانادا از مردم ایران

  • شروع کننده موضوع MagicalBOY
  • تاریخ شروع
MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

نامه عذرخواهی وزیر خارجه کانادا از مردم ایران


وزیر خارجه کانادا که هفته گذشته انتخابات ریاستجمهوری ایران و مشارکت مردم در این انتخابات را «بیمعنا» خوانده بود در یک نامه سرگشاده از مردم ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «گلوب اند میل»، «جان برد» در نامهای سرگشاده به مردم ایران از موضع هفته پیش خود درباره انتخابات ریاستجمهوری ایران عذرخواهی کرد.

برد پس از پیروزی حجتالاسلام و المسلمین دکتر «حسن روحانی» در انتخابات ریاستجمهوری ایران، مشارکت و نتیجه این انتخابات را به دلیل آنچه که او «آزاد نبودن فضای سیاسی ایران» خوانده بود، «بی معنی» دانست.

وی در نامه خود اینگونه نوشت: کانادا به صداهای آنهایی که داخل ایران به امید و آینده روشنتر در انتخابات ریاستجمهوری ایران رأی دادند گوش میدهد. تنها مردم ایران میتوانند مفهوم انتخابات را تعیین کنند. من به آنها تبریک میگویم.

وزیر خارجه کانادا در نامه خود حضور چشمگیر مردم در پای صندوقهای رأی را تحسین کرد و به آنها تبریک گفت و متعهد شد که صدای همه مردم ایران، چه آنها که رأی داده و چه آنها که رأی ندادهاند را بشنود.

برد در بخشی از نامه خود از رئیسجمهور منتخب ایران و همچنین رهبر ایران خواست تا حقوق مردم ایران را رعایت کنند و همچنین از مقامات ایرانی نیز درخواست کرد در مذاکرات هستهای با جامعه بینالمللی همکاری کنند.

منبع : فرارو
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا