نتایج مالی 3 ماهه سوم 2012 اپل منتشر شد

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

شرکت اپل امروز نتایج مالی سه ماهه سوم ۲۰۱۲ خود را اعلام نمود و طبق معمول نتایج مالی این شرکت شگفت انگیز است. این شرکت اعلام نمود که در طول این سه ماهه آنها حدود ۳۵ میلیارد دلار درآمد داشته اند به همراه سودخالصی (۳ ماهه) در حدود ۸.۸ میلیارد دلار که در مقایسه با سال گذشته که این شرکت ۲۸.۶ میلیارد دلار درآمد و ۷.۳ میلیارد دلار سود داشته، اپل با رشد روبرو بوده است. اما حتی اگر نتایج در مقایسه با سال گذشته رشد را نشان می دهد، شرکت اپل در مقایسه با سه ماهه دوم با کاهش آمار روبرو بوده است.

دلیل عمده این کاهش، فروش آیفون بوده است. هرچند آیفون در طول این سه ماهه با فروش چشمگیر ۲۶ میلیون عدد روبرو بوده است، اما نسبت به فروش ۳۵.۱ میلیون واحدی آن در سه ماهه گذشته شاهد کاهش فروش آن بوده ایم و از آنجا که شرکت اپل بخش بزرگی از درآمد خود را از آیفون بدست می آورد، افت فروش در آیفون منجر به کاهش در آمد کلی و در نتیجه سود آن خواهد شد.

دلیل اصلی افت فروش آیفون در این دوره، خبرهای مربوط به عرضه نسل بعدی آیفون می باشد که طبیعتا بسیاری را متفاعد می سازد تا مدتی دیگر برای بدست آوردن دستگاه جدید صبر کنند. در مورد دیگر محصولات اپل، مک در طول این سه ماهه حدود ۴ میلیون واحد و آیپاد حدود ۶.۸ میلیون واحد بفروش رفته اند. در مورد آیپد نیز در طول این سه ماهه، اپل حدود ۱۷ میلیون آیپد فروخته که نسبت به دوره قبل با رشد خوبی روبرو بوده است.



McManus : نتایج مالی شرکت اپل همیشه شگفت انگیز بوده، با توجه به اینکه صحبت از عرضه محصولات جدید مانند آیپد مینی و نسل بعدی آیفون میشه ولی باز هم اپل با فروش بسیار خوبی در مورد آیفون روبرو بوده. در مورد آیپد با توجه به عرضه آیپد جدید این احتمال داده میشد که فروش آن نسبت به دوره قبلی رشد داشته باشه. به هر حال اپل در زمینه فروش همیشه جز بهترین شرکت های دنیاست.

منبع: پی سی وار
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا