نحوه نصب قالب‏های جدید بر روی مرورگر Google Chrome

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
دیگر مدت زمان زیادی از عرضه مرورگر گوگل با نام Chrome می گذرد. کاربران زیادی در این مدت با این مرورگر کار کرده اند و برای بسیاری، کروم به مرورگر پیش فرض آن ها تبدیل شده است. کروم نیز همانند فایرفاکس امکان نصب قالب جدید (Theme) و تغییر ظاهری را داراست، اما بسیاری از کاربران از این قابلیت این مرورگر بی خبرند. در این ترفند به معرفی نحوه نصب قالب های جدید بر روی مرورگر Google Chrome می پردازیم. همچنین نحوه یافتن این قالب ها در اینترنت که تعداد آن ها نیز بسیار زیاد است را بازگو خواهیم کرد.



برای این کار:
ابتدا اطمینان پیدا کنید مرورگر Google Chrome کاملأ بسته است.
سپس از طریق My Computer به مسیر زیر بروید:

C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\Application\1.0.154.53\Themes
دقت کنید در این مسیر، منظور از C، درایوی است که ویندوز در آن نصب شده است و منظور از Username، حساب کاربری فعال شما در ویندوز است.
همچنین 1.0.154.53، نسخه نصب شده از مرورگر کروم بر روی سیستم شماست که ممکن است متغیر باشد.
پس از ورود به فولدر Themes، فایلی با نام default.dll به چشم می خورد.
نام این فایل را با راست کلیک و انتخاب Rename تغییر دهید، به عنوان مثال نام آن را default_original.dll بگذارید.
حال، فایل فشرده مربوط به قالب جدید که از اینترنت دریافت کرده اید را از حالت فشرده خارج کنید. سپس فایل موجود به نام default.dll را Copy کرده و در مسیری که در بالا ذکر شد Paste نمایید.
کار نصب قالب تمام شد.
اکنون با باز نمودن Google Chrome میتوانید قالب جدید را مشاهده کنید.
برای بازگردادن به قالب پیش فرض و حذف قالب جدید نصب شده، کافی است فایل default.dll را حذف کنید. سپس فایل default_original.dll را مجددأ به default.dll تغییر نام دهید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا