ندای وظیفه تخیلی میشود ؟

Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار


> درود ؛ پس از انتشار پیش نمایش تازه ای از نسخه ی جدید سری بازی اکشن Call Of Duty ، (ارواح/ Ghosts ) که در آن شاهد نبردی در فضا هستیم (!) مدیر ارتباطات اکتیویژن در مورد برخی اظهار نظرها راجع به تخیلی شدن COD و خروج آن از مرز واقعیت گفت : (( آنچه نمایش داده شده واقعی تر از یک سری وقایع علمی تخیلی است !))


همانطور که می توانید در این پیش نمایش ببینید ؛ شاهد یک درگیری نظامی در ایستگاه فضایی و شلیک موشکهایی موسوم به " ترکه های خداوند " از آن هستیم ولی مدیر ارتباطات اکتیویژن ، Dan Amrich، عقیده دارد COD همچنان در قلمروی واقعیت حضور دارد و تخیلی نشده است ! او همچنین در مورد سلاح خوشه ای شلیک شده از فضا به سمت زمین ، گرچه قبول کرد که این اسلحه بارها در فیلم یا بازیهای تخیلی حضور داشته است اما آن را چندان از واقعیت دور نمی داند و در این مورد به طرح جدید نیروی هوایی امریکا در مورد استفاده از این تکنولوژی به جای حمله ی اتمی اشاره کرد .
آقای آمریچ در انتها گفت : (( ... هرچه دوست دارید در مورد گیم پلی بیش از حد بالا و گرایش آن به فیلم های اکشن بگویید ؛ ندای وظیفه همچنان در قلمروی واقعیت باقی خواهد ماند ! ))





(* لازم به یادآوری است که در فضا جاذبه ای در کار نیست ؛ بنابراین در شرایط بی وزنی ، شلیک کردن با یک سلاح آتشبار سریع ، بسیار خطرناک است چراکه فرد را با نیروی زیادی (که برابر نیروی وارد شده به گلوله درسمت جلو است) به عقب پرتاب خواهد کرد و بهترین اسلحه برای درگیری احتمالی در فضا به نظر سلاح الکتریکی و یا شات گان هستند)



> بازی Call Of Duty : Ghosts در 5 نوامبر ( 14 آبان ) برای رایانه ها ، PS3 ، Xbox 360 و WiiU منتشر خواهد شد؛ این بازی برای کنسول های نسل بعد همزمان با عرضه ی آنها قابل خرید خواهد بود ؛ PS 4 در 15 نوامبر و Xone به فاصله ی یک هفته در 22 نوامبر عرضه خواهد شد .


 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا