اختصاصی نرم افزار امنیتی ZoneAlarm Free Firewall 11.0.780.000

youview

youview

کاربر تالار
کاربر تالار
منتشرکننده فایل: پرشین بکس توسط YouView

Picture1.jpg

امروز در حال گشتن در سایت های مختلف بودیم و با این نرم افزار روبرو شدیم و با خود گفتیم که بهتر است این نرم افزار در پرشین قرار گیرد تا به استفاده عموم برسد.
این نرم افزار را میتوان به عنوان یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای FireWall و نسخه رایگان این نرم افزار را می توان به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای کاملا Free جهت عمل کرد مکمل آنتی ویروس و حفاظت کامپیوترهای شخصی نام برد.
ZoneAlarm یک نرم افزار کاملا رایگان حفاظتی بوده و به FireWall شناخته می شد ولی موفقیت های بسیار درخشان آن باعث شد در اندک زمانی تیم توسعه نرم افزار که شاید در آن هنگام تنها به عنوان یک تیم آماتور شناخته می شد ، با بنیان موسسه ZoneAlarm و گسترش محصولات خود به نسخه های آنتی ویروس و Internet Security ، محصولات تجاری خود وارد بازار رقابت فشرده محصولات امنیتی نمایند. البته نسخه رایگان دیوار آتش همچنان در لیست محصولات ZoneAlarm قرار داشت ولی تا یکی دو سال گذشته مورد توجه جدی مدیران موسسه قرار نداشت و تنها محدود شده بود به یک نرم افزار بسیار کم حجم ( حدود یک مگابایت ) که فقط میتوانست IP کابران را در شبکه محو نماید. حال امروز پرشین بکس این نرم افزار را برای شما قرار داده است تا از آن استفاده کنید.


دانلود نرم افزار FireWall + Antivrus با لینکه اختصاصی از سرور سایت آپلودبوی (236 مگابایت)
 
آخرین ویرایش:
P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
پاسخ : نرم افزار امنیتی ZoneAlarm Free Firewall 11.0.780.000

امروز در حال گشتن در سایت های مختلف بودیم و با این
نرم افزار
روبرو شدیم و با خود گفتیم که بهتر است این نرم افزار در پرشین قرار گیرد تا به استفاده عموم برسد.!

چند نفره مگه میگردین شما ؟:|
 
youview

youview

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : نرم افزار امنیتی ZoneAlarm Free Firewall 11.0.780.000

زیاد بودیم. آمارشو ندارم دقیقا چند نفر بودیم
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا