نرم افزار تبديل PDF فارسي به تمام قالب ها حتي Word! + دانلود

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بسرعت و بسادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود.


1474522_957-1.jpg


می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.


برخی از قابلیت های این برنامه :


- قابلیت دارا بودن ابزار های مختلف برای ویرایش متون و تغیر سایز دادن و انتخاب سایز فونت و غیره … .
- قابلیت تبدیل بسیار سریع فایل های PDF به دیگر فرمت های ذکر شده.
- یکی از قابلیت های ارزشمند برنامه این است که در جلوی page بطور مثال بنویسید ۵-۱ و فقط نرم افزار ۵ صفحه اول فایل pdf را تبدیل می کند.
- قابلیت ساختن فونت های زبان فارسی در هنگام تبدیل فایل مورد نظر.

آموزش نحوه استفاده از نرم افزار و تنظیمات آن:


1- ابتدا برنامه را دانلود و بعد نصب و آنرا به بندید.
2- فایل کرک را در فلدر اصلی نصب برنامه کپی و آنرا جایگزین فایل اصلی نمائید.
3- برنامه را اجراء و باز کنید.
4- از طریق Add فایل PDF را از روی هارد انتخاب و open کنید.
5- از طریق لیست منو نرم افزار فرمت مورد نظر را جهت تبدیل انتخاب کنید.
6- اکنون دکمه Export را کلیک کنید تا پنجره ی جدید باز شود و در منو کشویی Text alignment گزینه Layout Tab Stoo را انتخاب کنید و در سمت چپ صفحه تیک ۴ گزینه ی Embed TrueType Font و Allow Superior-/inferior font و Export lnes as graphic و Image را فعال کنید و OK را بزنید.
7- اکنون عمل تبدیل بسرعت انجام میشود و پروسه تبدیل را شاهد خواهید بود.
8- در فلدر My Documents پوشه ای بنام PdfGrabber درست می شود.
9- حال این پوشه را باز کنید و در داخل آن فایل آفیس word تبدیل شده و نیز یک پوشه فونت ساخته شده مشاهده می کنید.
10- توجه مهم قبل از اینکه نرم افزار را از حالت اجراء خارج و آنرا به بندید به جهت اینکه برای اینکه فایل آفیس Word بدست آمده بزبان فارسی در کامپیوتر شما سیو بماند باید پوشه فونت را باز کنید و همه فونت های مربوط و ساخته شده را در فلدر اصلی فونت ویندوز در درایور C / ویندوز کپی نمائید.
11- حال برنامه را به بندید و از فایل آفیس Word که بزبان فارسی کامل میباشد استفاده نمائید.


توضیح مهم :


- در صورتی که فونت های ساخته شده را در فلدر فونت ویندوز کپی نکنید بعد از بستن نرم افزار فونت فایل آفیس تبدیل شده بهم خواهد ریخت.
- چنانچه بخواهید قسمتی از مطلب و یا تصویر بصورت جداگانه تبدیل کنید باید عمل ویرایش انجام بدهید . بنابراین وقتی که فایل PDF را در محیط برنامه Add کردید قبل از اینکه آنرا تبدیل کنید برای ویرایش متن فایل PDF و انتخاب مطالب و یا تصاویر باید دکمه / آیکون Range Eiditor را در سمت چپ محیط نرم افزار کلیک کنید تا صفحه ویرایش باز بشود و بعداز انجام تغیرات آنرا سیو و دکمه تبدیل را کلیک کنید.
- نکته مهم تر اینکه در صورت تبدیل، قابلیت تغییر فونت را ندارید

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا