نرم افزار دانلود ویدیو های آنلاین - VSO Downloader Ultimate 2.7

  • شروع کننده موضوع reza fathi
  • تاریخ شروع
R

reza fathi

کاربر تالار
کاربر تالار
نرم افزار دانلود ویدیو های آنلاین - VSO Downloader Ultimate 2.7​
VSODownloaderUltimate27a-1.jpg

سایت های اشتراک گذاری فیلم، جزو محبوب ترین و پربازدید ترین سایت های اینترنتی هستند. معروف ترین این سایت ها یوتیوب است. به تازگی چند سایت فارسی اشتراک گذاری فیلم هم راه اندازی شده که اتفاقا با استقبال خوبی نیز از طرف کاربران فارسی زبان مواجه شده است.

یکی از مشکلاتی که کاربران با این سایت ها دارند، این است که امکان دانلود فیلم در بیشتر آنها وجود ندارد و فقط باید ویدیو ها را به صورت آنلاین تماشا کرد. این مشکل برای کاربرانی که اینترنت پرسرعت ندارند آزار دهنده تر است. یا شاید اینترنت پرسرعت هم داشته باشید ولی بخواهید فیلم را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. چه میکنید ؟

نرم افزارهای زیادی برای دانلود فیلم از سایت های اشتراک گذاری ویدیو وجود دارند. یکی از بهترین این نرم افزار ها ، نرم افزار VSO Downloader است که دیروز جدیدترین نسخه آن، یعنی VSO Downloader Ultimate 2.7 منتشر شده است. این نرم افزار نیاز به آموزش و یا تنظیمات خاصی ندارد. فقط کافی است که آن را نصب کنید. سپس هر سایت پخش فیلم آنلاین را که باز کنید، نرم افزار VSO Downloader به صورت اتوماتیک فعال شده و امکان دانلود فیلم را برای شما فراهم می کند.

لینک دانلود نرم افزار
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : نرم افزار دانلود ویدیو های آنلاین - VSO Downloader Ultimate 2.7

لطفا لینک دانلود رو در پرشین بکس سایت قرار بدید و در اخر منبع رو ذکر کنید

ممنون
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا