نسخه جدید «اوبونتو»؛ «محبوب ترین توزیع لینوکس» منتشر شد

  • شروع کننده موضوع ARIANA
  • تاریخ شروع
ARIANA

ARIANA

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
>
نسخه نهایی محبوب ترین توزیع لینوکس یعنی سیستم عامل اوبونتو ۱۰٫۱۰ که پیش از این نسخه کاندید نهایی آن با کد رمز “ماوریک مرکات” منتشر شده بود، اکنون آماده دانلود و نصب است.
در نسخه نهایی هیچ تفاوت مهمی نسبت به نسخه کاندید نهایی دیده نمی شود و تمامی جزئیات دوست داشتنی اوبونتو در آن دیده می شود: نصب آسان، نرم افزارهای بسیار کاربرپسند، پخش موسیقی جدید و فونت های جدید و یک اینترفیس یکپارچه برای نت بوک ها.
ubuntu-screen.jpg
علاقمندان برای دریافت و نصب این توزیع دوست داشتنی لینوکس می توانند به وب سایت اوبونتو مراجعه کرده و پس از دریافت آن به صورت ایمیج و رایت کردن آن بر روی سی دی آن را نصب کنند.
اگر در جریان باشید اوبونتو سیستم عاملیست که حتی پیش از نصب آن می توانید به صورت مجزا آن را بوت کرده و به صورت آزمایشی آن را بررسی کنید.
اما اگر شما از همراهان قدیمی اوبونتو هستید می توانید با دانلود و نصب بروز رسان ابونتو از مزیت های جدید اوبونتو بهره ببرید.
اوبونتو رایگان است و شاید این را بتوان یکی از شعارهای منتشرکنندگان آن دانست و حتی تا چند سال پیش توزیع کنندگان اوبونتو برای پخش بیشتر و عرضه گسترده آن، نسخه های آن را به صورت رایگان برای درخواست کنندگان ایرانی هم ارسال می کردند که البته از ادامه این پروژه خبری در دست نیست و اگر شما از ادامه آن خبر دارید، می توانید ما را هم آگاه کنید.
 
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا