نسخه نهایی iOS 6 عرضه شد

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار

چند روزی از پیش فروش آیفون 5 که با iOS 6 عرضه می شود نگذشته، و حالا اپل کاربران دستگاه های قدیمی ترش را بیش از این منتظر نگذاشته و جدیدترین سیستم عامل خود را جهت دانلود در اختیار عموم قرار داده است. iOS که اپل آن را پیشرفته ترین سیستم عامل موبایل در جهان می داند، آیفون های 4 و 4S و حتی 3GS را پشتیبانی می کند. آیپد های نسل 2 و 3 به همراه آیپاد تاچ های نسل 4 و 5 نیز می توانند از این سیستم عامل بهره ببرند.

همواره یکی از مزیت های iOS در مقایسه با رقیبش یعنی اندروید، ارائه آپدیت های منظم و پشتیبانی از دستگاه های قدیمی بوده. با این وجود با توجه به سرعت رشد تکنولوژی در سال های اخیر، برخی از ویژگی های iOS 6 بر روی دستگاه های قدیمی اجرا نمی شود. اگر می خواهید از وضعیت برخورداری دستگاه خود از امکانات iOS 6 آگاه شوید، می توانید از جداول زیر کمک بگیرید: 



در نهایت توجه داشته باشید که iOS 6 دقایقی پیش در اختیار کاربران قرار گرفته و ممکن است به علت کنترل فشار بر روی سرورها، اپل با فاصله زمانی آن را در اختیار همگان قرار دهد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا