نسخه HD بازی Resident Evil 4

Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار

> سلام ؛ گیمرهای علاقمند به سبک وحشت (Horror ) و بقا (Survival ) قطعاً از طرفداران پرو پا قرص سری بازی Resident Evil هستند؛ اما در بین نسخه های این بازی که البته این روزها همچون سایر عناوین شرکت کپکام ، محبوبیت خود را در بین گیمرها از دست داده ؛ RE4 که در سال 2005 ساخته شد ، اهمیت ویژه ای دارد .

> همه چیز از ماجرای دزدیده شدن دختر رئیس جمهور امریکا ، Ashley Graham آغاز می شود . شما در نقش لِیان کِنِدی که یک مامور ویژه است برای اجرای این ماموریت نجات به منطقه ای در نواحی روستایی اروپا فرستاده می شوید . یک تصادف رانندگی سپس دهکده ای ناشناخته با مردمی عجیب ، زنی مرموز به نام آدا وانگ ، آزمایشگاه بیولوژیکی ، محیط های بازی و دسته ( یا گله )های دشمنان و همه ی چیزهایی را که آن زمان بر روی کنسول پلی استیشن 2 تجربه کردیم را حالا تا حدود یک ماه دیگر در نهم اسفند (28 فوریه 2014 ) می توانید در نسخه ای HD دوباره بازی کنید !


do.php



> بگذریم ، کپکام حداقل نخواسته یک دستی به سر و روی بازی بکشد و کمی مدل شخصیت ها یا حداقل بافت ها و کمی نور پردازی را ارتقا دهد ! گرچه باید بپذیریم که آن روزها این بازی یکی از بهترین بازیهای سال بود و نو آوری ها و استانداردهای رعایت شده در این بازی از جمله استفاده از زاویه ی دوربین (Over the shoulder/ بر روی شانه ) که در RE4 برای اولین بار در بازیها به کار گرفته شد ؛ تاثیر بسیاری بر تکامل بازی های اکشن سوم شخص داشت اما اصلاً دلیل نمی شود که بعد از حدود 9 سال فقط یک نسخه ی پُرت شده از بازی را تحویل دهیم و انتظار موفقیت آن را داشته باشیم مخصوصاً با این نسل جدید گیمرهایی که فقط به گرافیک یک بازی توجه می کنند و دیگر هیچ !!؟! دستِ آخر اما اعتراف می کنم چندان هم بدم نمی آید که دوباره RE4 بازی کنم ؛ نظر شما چیه ؟


> تریلر RE 4 نسخه ی HD( ! ) <​

 
آخرین ویرایش:
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : نسخه HD بازی Resident Evil 4

بازیش حرف نداره 11 بار بازی تا آخر رفتم :دی
 
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
پاسخ : نسخه HD بازی Resident Evil 4

اینهم سیستم مورد نیاز !

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/ Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM / Hard Disk Space: 15 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA GeForce 8800GTS or better, ATI RadeonTM HD 4850 or better
DirectX: 9.0c or above / Sound: Standard audio device


سیستم پیشنهادی بازی:

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel CoreTM 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better
Memory: 4 GB RAM / Hard Disk Space: 15 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 or better



 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : نسخه HD بازی Resident Evil 4

> دمت گرم ! :laughingsmiley: فکر نمی کردم همچین عتیقه هایی داشته باشیم :سوت


عتیقه عمته:دی ولی خدایی بازیش عالی 1.2.3 که مزخرف بود 5 هم بدک نبود 6 هم داستان نداشت فقط 4 جالب بود اون مسلسل بی نهایت گرفتم یه حالی میده همه رو آبکش میکنم:دی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا