نظرات کارشناسی علل وقوع حادثه دهدز ـ لردگان اعلام می‎شود

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
حادثه دلخراش محور دهدز ـ لردگان ضایعه بزرگی است که مردم این شهرستان و استان چهارمحال و بختیاری را به درد آورد.


وی به سرکشی از خانواده های دانش آموزان جان بخته در این حادثه اشاره کرد و گفت: تحمل این حادثه برای خانواده های این جان باختگان بسیار سخت است و از خداوند متعال برای این عزیزان صبر عظیمی خواستارم.


کرمی ادامه داد: یک اکیپ پزشکی هم برای رسیدگی به حال مجروحان بستری شده در استان خوزستان اعزام شد.


فرماندار بروجن بر علل وقوع حادثه محور دهدز ـ لردگان تاکید کرد و افزود: در همین راستا دیروز کمیته پیگیری علل وقوع این حادثه با ترکیبی از کارشناسان استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان تشکیل شد و تا فردا نظرات این کمیته حاصل و به مردم اطلاع رسانی می‎شود.


کرمی به بیمه دانش آموزان حادثه دیده اشاره کرد و گفت: اتوبوس واژگون شده و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه بوده  و بیمه متولی غرامت جان باختگان و حادثه دیدگان را به خانواده های آن ها پرداخت می کند.


وی خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته تا این موضوع هرچه سریع تر پیگیری و نتایج کارشناسی آن اعلام شود.


کرمی با تسلیت مجدد این حادثه جان گداز، خاطرنشان کرد: این دانش‎آموزان در نزد پروردگار متعال اجر بزرگی داشته و برای خانواده این عزیزان نیز صبر عظیمی از خداوند طلب دارم.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا