نظر مدیر اجرایی گوگل در مورد آینده اینترنت

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
نظر مدیر اجرایی گوگل در مورد آینده اینترنت

امروزه افراد زیادی از اینترنت استفاده میکنند، اما با این تعداد زیاد هنوز بسیاری هستند که از اتصال به اینترنت بی بهره هستند. به گزارش جی اس ام Eric Schmidt مدیر اجرایی گوگل در پستی که در صفحه گوگل پلاس خود منتشر کرده به این موضوع اشاره داشته است و اینگونه نظر داده که تا پایان دهه کنونی تمام افراد دنیا به نوعی به دنیای اینترنت متصل خواهند بود. او گفته: "در حال حاضر از هر سه نفر تنها 1 نفر به اینترنت متصل هستند که تا پایان دهه کنونی یعنی تا 2020 تمام افراد دنیا به اینترنت متصل خواهند بود." به نظر شما این یک فکر پوچ است یا اینکه یک پیش بینی هوشمندانه است؟ به هر حال اگر این موضوع صحت پیدا کند و تعداد کاربران اینترنت سه برابر شود دنیای اینترنت جذاب تر از از این که هست خواهد شد. در حال حاضر تنها 34 درصد از افراد کره زمین آنلاین هستند که این نشان دهنده این موضوع است که فعلا در ابتدای راه هستیم.
EricSchmidt-1.jpg
به نظر میرسد این پیش بینی بیشتر بر این اساس استوار است که در حال حاضر تعداد کاربران گوشیهای هوشمند به طور چشمگیری در حال افزایش هستند و همانطور که میدانیم یکی از ویژگیهای اصلی گوشیهای هوشمند قابلیت همیشه آنلاین بودن آنها است.
منبع: androidauthority



 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا