پرونده‌ی بازی نقد و بررسی بازی Crysis 3

Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
به نام خدای بی همتا


1359364247781.png




پرونده ی این هفته داغِ داغ است چون برایتان هم یک بازی داغ آورده ایم ، هم یک خبر داغ و هم یک بحث داغ؛ پرونده ی بازی این هفته را
حتماً با ما باشید ...


1/تریلر پرونده ی بازی (برای مشاهده روی آن کلیک کرده سپس آن را توقف دهید و تا تکمیل آن شکیبا باشید)

[APARAT]UEXaO[/APARAT]



2/دانلود PDF کامل پرونده ی بازی این هفته:

http://up.persianbax.ir/up2013/1361250022411.pdf



3/پرونده آنلاین :

1361209772361.jpg


نقد و بررسی بازی (CRYSIS 3 )

نوشته ای از: امیررضا جواهردشتی


سلام ، در دو هفته ی قبل که قسمت نقد بازی را نداشتیم مدام دنبال فرصتی می گشتیم که بازهم نزد شما بیاییم ،بالاخره خبر انتشار بازی کرایسیس 3 در این هفته این فرصت را برای ما فراهم کرد. شرکت Crytek این بار بازهم با موتور cryEngine3 که بی شک یکی از قوی ترین موتورهای بازی سازی می باشد، قسمت سوم بازی را ساخته است ؛جایی که شما بار دیگر در نقش پرافیت (پیام آور- prophet) قهرمان قسمت اول بازی قرار میگیرید (آنطور که ما می دانیم او در ابتدای قسمت دوم بازی خود کشی کرده بود و این که او حالا زنده است کمی عجیب به نظر می آید!؟!) جایی که شهر بحران زده ی نیویورک با گنبدهایی غول پیکر و نانویی پوشانده شده و با پیشرفت درختها و گیاهان در آن عملا به یک جنگل بارانی منحصر به فردکه دارای 7 نوع محیط زیست متفاوت است تبدیل شده و حالا قصد ما باز پس گیری شهر است !
پس دوباره منتظر اکشن های نفس گیر و پروخشونت این بازی در مقابل انسانها و موجودات فضایی باشید و به هیچ وجه انتظار ذره ای منطق و کنار آمدن شخصیت ها در این بازی نباشید فقط همه را بُکشید و جلو بروید ! البته سازندگان بازی نهایت خلاقیت خود را به کار گرفته اند و در بعضی از مراحل بازی به جای یک مسیر چند مسیر مختلف برای انجام همین کار درنظر گرفته اند که می توانید هرکدام را که مایلید برگزینید ، البته در قسمت سوم با سلاح هایی بسیارجدیدتر ومتفاوت تر از قبل روبه رو خواهید شد که یکی از جالبترین آنها(به عقیده ی سازندگان بازی) تیرو کمان آینده است! ظاهراً این روزها تیروکمان در بین بازی سازان اهمیت ویژه ای پیدا کرده چون در تعداد زیادی از بازیهای اخیر می بینیم که قهرمان اصلی از این وسیله به عنوان سلاح اصلی خود استفاده میکند پس باید منتظر ماند و دید واقعاً هدف از قرار دادن تیروکمان در Crysis صرفاً جوابی به بازی هایی از جمله Assassins creed 3 بوده است که در آن میتوانستیم از این سلاح استفاده کنیم و یا واقعاً این سلاح در روند بازی نقش ایفا میکند !

درهر حال قسمت دوم بازی Crysis که در سال 2011 میلادی عرضه شد ، هرگز نتوانست موفقیتهای قسمت اول این بازی را به دست آورد ،حال باید دید که با تغییرات ایجاد شده ؛ قسمت سوم این بازی خوش گرافیک چه بازخوردی در میان کاربران خواهد داشت و برای دانستن آن باید تنها چند روز دیگر برای عرضه ی این بازی بر روی پلتفرم های Xbox ، PS3 و کامپیوترها صبر کرد.

1361209772482.jpg

در حاشیه :


درحالی که تنها چند روز به اجلاس سونی در که در آن قرار است اطلاعاتی در مورد کنسول نسل بعد آنها یعنی پلی استیشن 4 منتشر شود باقی مانده انتشار عکسی از دسته ی بازی PS4 سر وصدای زیادی را برپاکرده است؛ همان طور که در عکس مشاهده می کنید این کنترلر (Controller ) کم وبیش مشابه دسته ی کنونی PS3 است ولی در جلوی آن یک صفحه ی لمسی قرار دارد ، همچنین دگمه های start و select هم از وسط به جایی دیگر منتقل شده اند و یا حذف گشته اند؛ البته این عکس نشان دهنده ی طرح اولیه ی این کنترلر است و ممکن است طرح نهایی تغییر کرده باشد ،اما آنچه به هرحال واضح است این است که بعد از انتشار کنسول نسل بعدی نینتندو یعنی wiiU اکثر فعالان در زمینه ی بازی انتظار چیزی بهتر از این را برای نسل بعدی Sony داشتند که ظاهراً محقق نشد …


136120864313.jpg

برخورد ؛ با خشونت در بازیهای رایانه ای !؟!


وجود خشونت در بازی های رایانه ای چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد ؛ در بسیاری از بازیها آنچه شخص در بازی مشاهده می کند خشونتی بیش از حد و افراطی است ، صحنه هایی که گاهی اوقات این سوال را در ذهن ما ایجاد می کند که آیا واقعاً این حد خشونت لازم است ؟ و آیا این بازیها می توانند عامل وقوع حوادثی مثل کشتار دانش آموزان در مدرسه ای در شهر نیوتان آمریکا به دست جوانی 20 ساله باشند ؟!؟ اما این موضوع نباید برای والدین و مسئولان این بهانه را ایجاد کند که چون تعدادی از بازی ها دارای چنین محتواهایی هستند با همه ی آنها به مانند سمی مهلک برای جامعه برخورد شود! چرا که نتایج نامطلوب اینگونه برخوردها را درمورد رسانه هایی مانند تلفن همراه و شبکه های اجتماعی به وضوح در کشورمان می بینیم ؛ پس بهتر است به جای آن که به کلی آنها را رد کنیم خودمان هم نحوه ی صحیح استفاده کردن از آنها را بیاموزیم .

خوشبختانه این نگاه منفی نسبت به بازی های کامپیوتری در حال تغییر است ولی بازهم این به این معنا نیست که دیگر هیچ وظیفه ای برعهده ی مسئولان و به خصوص والدین نمی باشد و فرزندان آنها می توانند هر بازی را که دوست دارند بازی کنند؛ در زیر چند توصیه را برای والدین مطرح کرده ایم که امیدواریم مورد توجه آنها قرار بگیرد :



1/ همیشه به رده بندی بازی توجه کنید تا بدانید آیا این بازی برای سن فرزند شما مناسب است یا خیر !

2/ سعی کنید که خلاصه ای از بازی و یا باز بینی بازی را از سایتهای خبری فعال در حوزه ی بازی بخوانید ،البته خیلی بهتر است که خودتان آن بازی را ابتدا امتحان کنید.

3/ گاهی بازیها را به همراه فرزندانتان بازی کنید و درمورد اینکه چرا بعضی بازی ها برای آنها مناسب نیست به آنها توضیح دهید.

4/ آگاه باشید که در برخی از بازیها امکان دانلود کردن محتواهایی برای بازی وجود دارد که می تواند سبب تغییراتی در بازی و در رده بندی بازی بشود.

5/ بازی های آنلاین معمولاً شامل بخشهای ارتباطی هستند ، که یک کاربر برای بازی در آن نیاز به تعامل با افرادی دارد که آنها را نمی شناسد ، به فرزندان خود بگویید که اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران نگذارند و رفتارهای نامناسب را گزارش کنند.

6/ همچنین شما والدین می توانید محدودیتهایی را برای کنسول ویا کامپیوترها با استفاده از ابزارهای کنترلر والدین ایجاد کنید .

بر اساس توصیه های سیستم رده بندی بازیهای اروپا PEGI



1361208643324.jpg




تصمیم گرفتیم که تعریف خلاصه ی داستان بازی گروه حشاشین را کمی متوقف کنیم ،اما نمیخواهیم این بخش را به کلی حذف کنیم فقط نمی خواهیم طوری شود که این بخش به مانعی برای پرونده ی بازی تبدیل گردد ،پس این هفته از این قسمت خبری نیست . پرشین بکس




اخطار :این اثر صرفاً متعلق به پرشین بکس است و هرگونه کپی برداری از آن بدون اجازه ی رسمی قابل پیگرد است.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دانلود PDF کامل پرونده ی بازی این هفته:

http://up.persianbax.ir/up2013/1361250022411.pdf

برای دانلود تریلر پرونده ی بازی کلیک کنید:

http://www.aparat.com/v/UEXaO



نظرات،انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد تمامی قسمتها با ما در میان بگذارید






 
آخرین ویرایش:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : نقد و بررسی بازی Crysis 3

ادامه داستان اسسینز کریدرو کی میزارید؟

کاربران ما از تعریف مداوم داستان خسته می شوند به همین خاطر این قسمت پرونده ی بازی را بسیار متفاوت تر از قبل آماده کردیم اما به هرحال بخش تعریف داستان ادامه دارد احتمالاً در قسمت بعد دوباره آن را خواهیم داشت گرچه دیگر به عنوان قسمت اصلی نخواهد بود.
 
آخرین ویرایش:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : نقد و بررسی بازی Crysis 3

فقط می خواستم در اینجا یک معذرت خواهی بکنم به خاطر جابه جایی روزهای پرونده ی بازی؛ چون پرونده روز یکشنیه آماده نبود نتونستم بگذارمش و از طرفی هم به خاطر اینکه نقد و خبرش اگر بعد از سه شنبه گذاشته می شد به درد نمی خورد چون قدیمی میشد ، بنابراین مجبور شدیم که قبل از چهار شنبه پرونده را بگذاریم ؛ بازهم پوزش میخواهم .
 
آخرین ویرایش:
S

se8820726

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : نقد و بررسی بازی Crysis 3

علت اینکه این یارو سیاهه که باهاش میریم اول 2 خودکشی کرده ولی تو 3 هستش شاید به این خاطره که داستان کرایسیس 3 به قبل از کرایسیس 2 برمیگرده ؟؟
جایی از بازی میگه که اتفاقات داستان بعد از اتفاقات کرایسیس 2 هست ؟؟
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا