نقد و دانلود بازی Dead Trigger ** آیفون و آندروید

j-song

j-song

کاربر تالار
کاربر تالار
امروزه بازی های بسیاری را می توان بر روی گوشی ها دید.بازی های گوشی طی سال های اخیر بسیار حرفه ای تر شده اند و این عامل توجه شرکت های سازنده بازی را نسبت به بازی های گوشی جلب کرده است.همچنین سه بعدی شدن بازی ها نیز در این عامل تاثیر به سزایی داشته است.
پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام در این پست یکی از بهترین بازی های موبایل را که اخیرا برای دو سیستم عامل IOS و آندروید عرضه شده است را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.نام این بازی Dead Trigger می باشد.
این بازی توسط کمپانی Madfinger Games ساخته شده است.این کمپانی بازی های دیگری همچون Shadowgun و Samurai ll را نیز در کارنامه خود دارد.سبک بازی Dead Trigger ، زامبی ها می باشند و شخصیت داستان باید با این موجودات روبه رو شود.برخلاف بازی هایی همچون Shadowgun ، این بازی دارای داستان خاصی نیست و بازی مستقیما با منویی شامل مرحله های مختلف آغاز می شود که شما با کلیک بر روی هر مرحله ابتدا تنظیمات مورد نظرتان را اعمال می کنید و سپس وارد بازی می شوید و پس از اتمام مرحله ، دوباره وارد منو شده و مرحله دیگری را انتخاب می کنید.

مراحل این بازی را می توان به چهار دسته تقسیم کرد.در مراحل دسته اول شما باید تعداد مشخصی از زامبی ها را بکشید تا بتوانید با موفقیت مرحله را به اتمام برسانید.اما در مراحل دسته دوم شما زمان محدودی برای زنده ماندن و اتمام مرحله دارید.همچنین در مراحل دسته سوم شما باید وسایل مشخصی را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل کنید و زامبی ها را نابود کنید.مراحل دسته آخر نیز شامل مراحلی می شوند که در آنها باید از دروازه مقری محافظت نمایید.
برای اینکه بتوانید از پس دشمنانتان بر آیید ، بازی سلاح های مختلفی را برای شما طراحی کرده است و شما می توانید از آن ها استفاده کنید که از قبیل آن می توان سلاح های سرد ، سلاح های گرم ، شات گان ها و تفنگ های کوچک و … اشاره کرد.البته لازم به ذکر است که هر یک از اسلحه ها و وسایل این بازی دارای قیمتی می باشند که شما در ابتدای بازی فقط می توانید بعضی از آن ها را انتخاب کنید و برای خرید تفنگ های بهتر باید مراحل را پیش ببرید و پول جمع کنید.


همانطور که گفتیم ، این بازی داستان خاصی ندارد و همین عامل باید باعث دل زدگی کاربران از آن می شد اما چرا از این بازی استقبال فوق العاده ای به عمل آمد؟
شاید پاسخ این سوال گرافیک فوق العاده بالای بازی باشد.گرافیک این بازی ، مخصوصا در آیفون ۴s و آیپد ۳ ، بسیار بالا است.همچنین محیط انجام بازی با داشتن افکت های آب و دود بسیار طبیعی به نظر می آید.همچنین گرافیک ورژن آندروید این بازی دارای سه حال کم ، متوسط و بالا می باشد.در سخت افزار Tegra 3 بازی به صورت اتوماتیک گزینه High Grafic را انتخاب می کند.

شاید یکی از مشکلات این بازی ، قرار گرفتن دکمه های بسیار بر روی صفحه نمایش باشد.به طوری که دکمه های حرکت شخصیت بازی در سمت چپ و دکمه هایی همچون هدف ، شکیک ، خشاب در سمت راست قرار گرفته اند و در صورتی که صفحه نمایش گوشی کوچک باشد فرد حس هیجان بازی را از دست خواهد داد.
اما کیفیت صداهای مختلف در اجرای بازی بسیار عالی می باشد به طوری که هنگام شلیک کردن و برخورد گلوله به دشمن صداهای با کیفیت و جالبی به گوش می رسد و اگر از هدفون در هنگام اجرای بازی استفاده کنید ، هیجان بازی چندبرابر خواهد شد.

بررسی کلی بازی در یک نگاه :
امتیاز :۳/۵ از ۵

نکات مثبت :گرافیک بسیار بالا ، کیفیت صدا بسیار بالا،اسلحه های متفاوت و قدرتمند ، مراحل متنوع و هیجان انگیز
نکات منفی :کنترل بازی کمی دشوار است ، برای آزاد کردن برخی از اسلحه های گران قیمت باید به شرکت سازنده پول پرداخت شود ( البته این مشکل در برخی از نسخه های کرک شده حل شده است ) ، گوشی های آندرویدی که از پردازنده Tegra 3 برخوردر نیستند تمامی افکت های گرافیکی این بازی را مشاهده نمی کنند.
سازنده : Madfinger Games
قیمت :۰٫۹۹ دلار
اندازه : ۱۱۶ مگابایت ( نسخه IOS ) و ۱۰۰ مگابایت ( نسخه آندروید )
لینک رسمی بازی برای iOS
لینک رسمی بازی برای آندروید:Android
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا