نوکیا با همکاری فاکس کان بار دیگر تلفن هوشمند تولید خواهند کرد!

  • شروع کننده موضوع d.ertebat
  • تاریخ شروع
D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
دو هفته پیش بود که نوکیا اعلام کرد که قصد دارد بار دیگر با برند خودش به بازار تلفن‌های هوشمند برگردد اما این بازگشت را به اوایل سال 2016 موکول کرد. این خبر باعث شد تا امید در دل طرفداران دیرینه نوکیا زنده شود و موجی از شادی را در شبکه جهانی اینترنت به وجود آورد.

البته اشتباه نکنید! قرار نیست نوکیا مثل گذشته خودش خط تولید گوشی‌هایش را راه بیندازد؛ چراکه همان‌طور که می‌دانید چندی قبل طی توافقی، بخش تلفن کمپانی خود را به مایکروسافت واگذار کرد که طی این قرارداد بخش زیادی از کارخانه‌های تولید تلفنش نیز به این شرکت فروخته شد. اما حالا نوکیا می‌خواهد تا تکنولوژی و برند خود را در اختیار یک کمپانی دیگر قرار داده تا آن‌ها به جای نوکیا تولید گوشی‌های هوشمند را بر عهده بگیرند.

این نوع از رابطه تجاری را می‌توان در همکاری کمپانی کانادایی بلک‌بری و فاکس‌کان هم مشاهده کرد. جایی که بلک‌بری تکنولوژی و نقشه‌های لازم را در اختیار فاکس‌کان قرار می‌دهد و این فاکس‌کان است که در کارخانه‌های خود به تولید تلفن‌های با برند بلک‌بری اقدام می‌نماید. جالب است بدانید که بخش عمده‌ای از تولیدات اپل نیز توسط فاکس‌کان آماده‌سازی شده و در بازار پخش می‌شود.

بر اساس گزارش‌های رسیده قرار است نوکیا نیز وظیفه تولید اولین تلفن هوشمند خود را بعد از بازگشت دوباره به بازار، بر عهده کمپانی خوش‌سابقه فاکس‌کان بگذارد. همان‌طور که می‌دانید قبلا نیز نوکیا برای تولید تبلت N1 خود با این کمپانی همکاری کرده بود که حاصل آن یک محصول باکیفیت از آب درآمد؛ پس عجیب نیست اگر نوکیا بخواهد برای تولید تلفن هوشمند خود نیز بار دیگر با این کمپانی مشارکت داشته باشد.

نکته آخر اینکه انتظار می‌رود اولین تلفن هوشمند نوکیا با سیستم‌عامل محبوب اندروید وارد بازار شود و این برند دیگر تلفن‌های خود را با سیستم‌عامل ویندوزفون تولید نخواهد کرد. شاید اگر نوکیا این تصمیم را خیلی پیش‌تر گرفته بود، مجبور نمی‌شد بخش موبایل خود را تعطیل کرده و آن را در اختیار مایکروسافت قرار دهد.

حالا باید منتظر ماند و دید نوکیا، این نام درخشان در تاریخ تلفن‌های همراه، چگونه ققنوسی را از خاکستر خود به پرواز در خواهد آورد!
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا