نوکیا به دنبال تولید فبلت!

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
نوکیا به دنبال تولید فبلت!

با جهشی که سامسونگ، سونی، الجی و اچ تی سی داشتند نوکیا برای بقاء در رقابت اسمارت فونها دیگر باید هر چه در چنته دارد رو کند.

به گزارش جی اس ام، فایننشیال تایمز گزارش داده که این کمپانی فنلاندی که روزی سردمدار موبایل دنیا بود اکنون به دنبال تولید یک فبلت است. نوکیا در انواع قیمتها و کلاسها یک گوشی لومیا وارد بازار کرده است و اکنون به دنبال وارد کردن سری لومیا به کلاس فبلتها است.
منبع گزارش ادعا کرده که اندازه فبلت نوکیا مانند همان اندازه گلکسی نوت خواهد بود اما ویژگیهای پیشرفته بیشتری خواهد داشت. مشخص نیست که منظور منبع خبری گلکسی نوت نسل اول بوده یا گلکسی نوت 2، اما به نظر نمیرسد که مشخصات این فبلت از آنچه در ذیل به شما خواهیم گفت کمتر باشد:
NokiaPhablet2028129-1.jpg
صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی 1080p
پردازنده 4 هستهای
سیستم عامل ویندوزفون 8
دوربین 41 مگاپیکسلی
هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی اعلام نشده و تمام این موارد شایعه هستند، باید ببینیم تولید یک فبلت ویندوزفونی میتواند نوکیا را نجات دهد یا خیر، شما چه فکر میکنید؟
منبع: GSMArena

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا