نوکیا دلیل تاخیر در استفاده از صفحات نمایش فول اچدی و پردازندههای 4 هستهای را تشریح کرد

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته


f3b4b61b568e0de2f1c5e6560178c8d8_XL-1.jpg


دیروز نوکیا اولین سری محصولات خود را پس از ادغام در مایکروسافت، در مراسمی که در شهر ابوظبی برگزار شد، به همگان معرفی کرد. محصولات جدید نوکیا براساس الگوی طراحی سری لومیا و همچنین بهرهگیری از سختافزار جدید به بازار عرضه شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با سیاستهای جدید نوکیا برای تولید محصولات جدید، آشنا شوید.




از سال 2011 میلادی، نوکیا در حال ارائه گوشیهای هوشمندی با سیستمعامل ویندوزفون مایکروسافت است. گوشیهای ارائه شده توسط نوکیا همیشه از آخرین چیپهای موجود در بازار بهره بردهاند. نوکیا در مصاحبهای به تشریح سیاستهای این شرکت در مورد انتخاب سختافزار برای گوشیهای خود پرداخته است.
نوکیا لازمهی استفاده از چیپهای جدید و صفحات نمایش با رزولوشن بالا را در گرو همکاری نزدیکتر با مایکروسافت عنوان میکند چراکه سیستمعامل مایکروسافت قادر به پشتیبانی از این سختافزارها نیست. Samuli Hanninen، رئیس بخش مدیریت نرمافزار در نوکیا، استفاده از تجربیات کاربران و همچنین وجود اپلیکیشنهای اختصاصی برای صفحات نمایش بزرگ را نیز یکی از نیازهای نوکیا برای تولید هرچهبهتر اینگونه محصولات عنوان کرد.
نوکیا گوشی ویندوزی خود را در حالی با دوهستهی پردازشی به بازار عرضه کرده است که رقبای این شرکت، پرچمداران خود را با پردازندههای چهارهستهای به بازار عرضه کردهاند. اما گویا چیپ Sanpdragon 800 نوکیا را متقاعد به استفاده از چیپهای پرقدرت در گوشیهای خود کرده است، بطوریکه این شرکت در مراسم معرفی محصولات جدید خود که دیروز برگزار شد دو گوشی لومیا 1520 و تبلت 2520 را با این چیپ به همگان معرفی نمود.
نوکیا اخیرا گوشیهای بسیار خوبی همچون لومیا 920، 925 و 1020 با قابلیتهای استثنایی تصویربرداری به بازار عرضه نموده که در بردارندهی فناوریهای نوینی همچون OIS بوده و همچنین بهرهگیری از سنسور 41 مگاپیکسلی بهره میبرد. همهی این ویژگیها میتواستند با یک پردازندی 4 هستهای نیز ترکیب شوند. اما بهدلیل عدم پشتیبانی ویندوز 8 از این نوع پردازندهها تا قبل از ارائهی بروزرسانی GDR3، نوکیا از این نوع چیپ استفاده نکرده است.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا