نکاتی درباره اصلاح با شمع

M

maryambod

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
روشی شبیه به موم انداختن میباشد با این تفاوت که در موم انداختن لایه نازکی از موم را روی پوست میکشیم و پارچه ای روی آن قرار داده و سریع بر خلاف رویش مو میکشیم اما در روش اصلاح با شمع لایه ای ضخیم تر روی پوست قرار داده و چند لحظه صبر میکنیم تا کمی خشک شود و خود مواد را میگیریم بر خلاف جهت میکشیم در نتیجه کاری تمییزتراز موم انداختن داریم مواد کار اصلاح با شمع مختلف میباشد بعضی به آن صمغ عربی نیز میگویند وبا عصاره های گوناگون وجود دارد مانند آلوئه ورا و صمغ درخت کاج وسیله ای نیز برای گرم کردن این مواد وجود دارد اما در صورت نداشتن دستگاه میتوانیم از گرم کردن غیر مستقیم (حرارت بر روی بخار آب در ظرف فلزی) استفاده کنیم . محلول های برای قبل و بعد از اپیلاسیون در اصلاح با شمع وجود دارد که از ایجاد حساسیت و رویش سریع موها جلوگیری میکند وبرای پوستهای چرب و خشک متفاوت میباشد. در صورت استفاده طولانی مدت از این روش موها ضعیف شده و کم کم رشد آنها متوقف میشود. از این روش میتوان هم در صورت و هم در کلیه نقاط بدن استفاده نمود.

روش کار این هست که ابتدا تکه ای از پارافین را که به صورت قالبهای بزرگ تهیه میشود، توی دستگاه گرم کننده قرار میدهند تا کاملا آب شود سپس بوسیله یک کاردک یا چوب بستنی یک لایه نازک از آن را روی پوست کشیده و بعد از کمی خشک شدن خلاف جهت رویش مو سریع آن را میکشیم. پارافین به صورت ورقه ای جدا میشود. تقریبا شبیه موم عمل میکند اما ویژگیهای منحصر به فردی دارد.

نکته ی مهم این است که مواظب باشیم حرارت شمع ملایم باشد تا پوست آسیب نبیند و همچنین این کار باید باید با دقت و ظرافت انجام شود. پارافین مخصوص صورت و پارافین مخصوص بدن متفاوت هستند و با توجه به اسانس آن در رنگهای مختلف موجود میباشد.

از ویژگیهای این روش میتوان به کم درد بودن آن به نسبت بند اشاره کرد. (البته بی درد هم نیست)
کسانی که با بند همیشه گرفتار معضل زخم شدن پوستشان هستند از شمع خیلی استقبال کرده اند،خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی روی پوستهای لک دار دارد،کار پاکسازی و لایه برداری قشر مرده پوست را انجام میدهد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا