نکسوس 8؟! انتشار تصاویری از یک تبلت مرموز در وبسایت رسمی اندروید‎

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
27ffcee85b4013f9a5deae858739cae9_XL-1.jpg


با عرضهی رسمی نکسوس 5، وبسایت مربوط Android.com نیز با اعمال تغییراتی پذیرای این مدل جدید شده است، اما گویا گوگل در این وبسایت نشانههایی را از محصول بعدی خود قرار داده است. احتمالا پس از عرضهی نکسوس 5، گوگل در پی معرفی و عرضهی نکسوس ۸ به روش قبل است.




اگر شما نیز به این وبسایت مراجعه کنید و به بخش Apps & Entertaiment بروید، در انتهای صفحه تصویری را مشاهده میکنید که در آن یک خانم تبلتی را در دست دارد که هیچگاه دیده نشده است.
براساس اطلاعاتی که از این تصویر میتوان استنباط کرد، گویا تبلت مورد نظر از صفحه ی نمایش 8 اینچی بهره میبرد، از روی آیکونهای نوار وظیفه میتوان به این نتیجه رسید که سیستمعامل آن اندروید کیتکت است و کلیدهای هدایت کنندهی سیستمعامل در صفحهی نمایش قرار دارند. برخلاف نکسوس 7، تبلت موجود در این تصویر دارای حاشیهی تصویر بسیار کمی است. یک سال از زمان عرضه ی نکسوس 10 گوگل میگذرد و بسیاری از کارشناسان انتظار عرضه نسل جدید نکسوس 10 را دارند.
nexus8mid-1.jpg

از آنجایی که این وبسایت یکی از صفحات رسمی اندروید و در واقع گوگل است، در نتیجه گوگل هیچگاه از ابزارهای اصطلاحا تولید نشده و مفهومی در آن استفاده نمیکند، چراکه در تصویر بالای همان صفحه نیز شخص دیگری، یک نکسوس 7 را در دست گرفته است. قبلتر نیز شاهد این قضیه بودهایم گوگل ابزارهای در دست تولید خود را در موارد تبلیغاتی همچون ویدیو یا تصاویر مختلف، فاش کرده است که از جملهی آن میتوان به فاش شدن تصاویر نکسوس 5 در یک ویدئو که توسط خود گوگل منتشر شده بود، اشاره کرد. گویا پس از عرضهی رسمی نکسوس 5، اکنون نوبت به نکسوس 8 رسیده است تا هر روز شاهد فاش شدن تصاویر و اطلاعاتی جدید از آن باشیم.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا