نگاهی به نسخه اندرویدی آفیس

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
0148600x476-1.jpg

شرکت مایکروسافت که این روزها حال و روز خوشی را سپری نمی کند و با ضررها و کاهش ارزش زیادی مواجه شده است، سعی کرده تا دوباره قدرت خود را از طریق مواضع قدرتش بازیابی کند. اکنون مایکروسافت سه زمینه هنوز هم قدرتمند است. سیستم عامل، بازی ها و بسته نرم افزاری آفیس.
مایکروسافت سعی کرده است تا کاربران در هر سیستم عامل تجربه ی یکسانی داشته باشند. از همین رو سرویس آفیس ۳۶۵ را راه اندازی کرد که یک محیط یکپارچه را در اختیار کاربران قرار می دهد. یعنی اینکه تجربه کاربری شما در کامپیوتر و موبایل تفاوت آنچنانی نخواهد داشت.
روز گذشته نیز غول نرم افزاری دنیا بسته نرم افزاری آفیس را برای سیستم عامل محبوب اندروید منتشر کرد و اکنون از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارد.
نسخه اندرویدی آفیس برای دانلود رایگان است. اما برای استفاده از آن باید حق اشتراک سرویس آفیس ۳۶۵ را پرداخته باشید. حق اشتراک این سرویس نیز به صورت ماهیانه و بر اساس طرح انتخابی شما پرداخت می شود. گرچه به نظر نمی رسد که کاربران ایرانی بتوانند از سرویس آفیس ۳۶۵ استفاده کنند، اما باز هم نگاهی نسخه اندرویدی آفیس خواهیم داشت تا روزی که مشکلات حل شوند و شاید ما هم بتوانیم از سرویس های جهانی استفاده کنیم.

اولین موردی که باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم این است که نسخه اندرویدی آفیس فعلا برای گوشی های موبایل عرضه شده است و برای تبلت ها هنوز اپلیکیشنی از سوی مایکروسافت عرضه نشده است. پس فکر نصب کردن آفیس روی تبلت اندرویدی تان را کاملا از سر بیرون کنید. حداقل تا زمان عرضه اپلیکیشن رسمی!
نصب آفیس بسیار آسان است و تفاوتی با برنامه های دیگر ندارد. هم از طریق وب نصب می شود و هم از طریق اپلیکیشن گوگل پلی روی گوشی تان. گوشی شما نیز باید از نسخه ۴٫۰ ( بستنی حصیری ) به بالاتر اندروید استفاده کند. البته اگر از یک دستگاه نسبتا قدیمی استفاده می کنید و نسخه های جدید اندروید را روی آن ندارید، می توانید از کاستوم رام هایی مثل سیانوژن مود استفاده نمایید. نسخه ۱۰٫۱ سیانوژن مود، اندروید ۴٫۲٫۲ را روی گوشی یا تبلت شما خواهد آورد.
11691-1.jpg

پس از اجرای برنامه باید توافق نامه را تایید کنید. حالا اگر اطلاعات اشتراک آفیس ۳۶۵ را وارد کنید. البته لازم به ذکر است که آفیس ۳۶۵ روی اکانت مایکروسافتی شما قرار خواهد گرفت. مثلا شما یک ایمیل مایکروسافتی ( آوت لوک، هات میل یا لایومیل ) دارید و با از طریق آن یک اشتراک آفیس ۳۶۵ خریداری می کنید. اکنون برای استفاده از اپلیکیشن های آفیس روی گوشی اندرویدی تان، کافیست اطلاعات ایمیل خود را وارد کنید. از همین لحظه می توانید از آفیس روی اندروید لذت ببرید.
پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید، همه فایل های مربوط به برنامه آفیس که در اکانت اسکای درایو شما ذخیره شده اند، نمایان خواهند شد. لازم به ذکر است که در این نسخه فقط سه برنامه ی ورد، اکسل و پاورپوینت پشتیبانی می شوند.

از دیگر قابلیت های نسخه اندرویدی آفیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
* ذخیره سازی فایل ها روی اسکای درایو، اسکای درایو حرفه ای و شیرپوینت
* یکپارچه سازی با ایمیل ها. اگر یک فایل مربوط به آفیس از طریق ایمیل برای شما ارسال شود، می توانید به صورت مستقیم آن را در آفیس باز کنید.
* بهینه سازی شده برای صفحات نمایش کوچک
* بازگشت به محل قبلی. اگر در حال خواندن یا ویرایش یا فایل ورد باشید و نیمه کاره آن را رها کرده و از آفیس بیرون بیایید، پس از باز کردن مجدد آن فایل به محل قبلی باز خواهید گشت. اینگونه در بین فایل های بزرگ سردرگم نخواهید شد. این قابلیت با کامپیوتر شما هم یکپارچه سازی شده است.
* ویرایش فایل ها به صورت سریع.
* ویرایش فایل ها بدون نیاز به اینترنت. در این حالت شما ویرایش های مورد نظرتان را انجام می دهید و سپس وقتی که دوباره به اینترنت متصل شدید، تغییرات انجام شده با حساب اسکای درایو شما همسان سازی خواهد شد.
* حفظ فرمت فایل ها. می توانید مطمئن باشید که حتی هنگام استفاده از آفیس اندرویدی، فرمت فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت شما دستخوش تغییر نخواهند شد.
* قابلیت کامنت گذاری روی فایل ها. با استفاده از کامنت ها می توانید به دوستان تان که در حال کار روی همان فایل ها هستند، نکاتی را گوشزد کنید.
* به اشتراک گذاری فایل ها. پس از این کارتان تمام شد می توانید به سرعت آن را از طریق ایمیل، اسکای درایو و یا اسکای درایو حرفه ای به اشتراک بگذارید.
در ادامه می توانید تصاویری از این اپلیکیشن را مشاهده کنید.
21292-1.jpg
5636-1.jpg
4798-1.jpg
31007-1.jpg

صفحه آفیس در فروشگاه گوگل پلی
 
peyton3000

peyton3000

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
پاسخ : نگاهی به نسخه اندرویدی آفیس

این برنامه رو برای از کجا میتونم دانلود کنم ؟ و روی چه نسخه هایی از اندروید اجرا میشه ؟
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا