اختصاصی نگاهی به پاریس در تریلر بازی Assassin’s Creed: Unity

NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
assassins-creed-unity1.jpg



نگاهی به پاریس در تریلر نمایشگاه GamesCom 2014 بازی Assassin’s Creed: Unity…




Assassin’s Creed: Unity یکی از بزرگترین بازی های سال 2014 خواهد بود و قرار است به عنوان یک بازی تمام عیار، نسل هشتم را به کام گیمران بنشاند! حال تریلری در نمایشگاه GamesCom 2014 از این بازی منتشر شده است که در آن، پاریس و بخش هایی از گیم پلی بازی نشان داده می شود که بدون شک برای طرفداران این بازی، لذت بخش خواهد بود.



Download Links

HD
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
اینم نقشه ی بازی Assassin’s Creed: Unity خلاصه گیمر ها دهنشون آسفالته :هه

امروز تصویر نقشه ی کامل شهر پاریس لیک شد و مشخص شد که یوبی سافت شوخی نکرد وقتی که اعلام نمود نقشه ی این باز سه برابر نقشه ی شماره ی چهارم از سری بازی های Assassin’s Creed وسعت دارد!

id1407143243_343178.jpg



از دیگر نکات جالب در رابطه با نقشه ی این بازی، این است که شما باید بیش از یک چهارم نقشه ی کل بازی را با پای پیاده جستجو و کشف کنید!


آیا شما می توانید همانند تا زمان عرضه ی این بازی صبر کنید؟! به گفته ی سازندگان این عنوان در تارییخ 28 اکتبر عرضه خواهد شد.پس خود را برای عنوانی بزرگتر از همیشه آماده کنید…
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا