نگاهی به Office 365 Home Premium | اختصاصی

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
نگاهی به Office 365 Home Premium

پرشین بکس : شرکت مایکروسافت پس از گذشت چند سال از عرضه آخرین نسخه سری برنامه های Office خود ، نسخه ۲۰۱۳ آن را معرفی کرد. این مجموعه به همراه یک سری از قابلیت های تکمیلی عرضه شده است که از جمله آنها میتوان به اتصال و همگام سازی با سرویس های ذخیره داده ابری اشاره کرد که شاید در آینده نزدیک حرف اول را در ذخیره اسناد و مدارک میان کاربران بزند. اگر پکیج کامل Office 365 را داشته باشید میتوانید از طریق حساب کاربری SkyDrive خود فایل ها را به صورت آنلاین نگهداری کنید.

36.jpg

هم چنین نسخه جدید Office مایکروسافت از نظر زیبایی و گرافیک بیشتر به دنیای مدرن نزدیک شده است و در آن میتوان موارد و اشیا گرافیکی مسطح به همراه استفاده کمتر از متون در منو ها را مشاهده کرد. در اولین استفاده از نسخه جدید متوجه میشوید که محیط برنامه بسیار کاربر پسندتر شده است و علاوه بر این استفاده راحت تر بر روی دستگاه های لمسی را نیز به همراه دارد. Office 2013 را میتوان بر روی هر رایانه ای اجرا کرد اما هنوز هم داشتن موس و صفحه کلید سرعت عمل شما را بالاتر میبرد.
37.jpg

اگر قصد داشته باشید که از Office 365 به همراه قابلیت های کامل و سرویس های ذخیره داده ابری استفاده کنید باید در هر سال هزینه ۱۰۰ دلار را بر عهده بگیرید. اما باید فکر کرد و اندیشید که آیا این مقدار هزینه ارزش قابلیت هایی که این سرویس ارائه میدهد را دارد یا خیر؟ شما میتوانید در هر زمانی که تمایل داشته باشید اسناد و مدارک خود را ویرایش کنید ، با همکارانتان به اشتراک بگذارید و یا از(پرشین بکس) خدمات آپدیت نرم افزاری به آسانی استفاده کنید. هم چنین اگر این مقدار هزینه را پرداخت کنید میتوانید یک تجربه کامل استفاده از Office را در مرورگر خود داشته باشید.

38.jpg

اما باید به این نکته نیز توجه نمایید که در مقابل سرویس ابری و امکانات کامل مایکروسافت سرویس Docs شرکت گوگل قرار دارد. با این حال انتظار میرود کاربران تجاری و کسانی که نیاز فوری به مدارک خود دارند دیر یا زود به این نتیجه برسند که باید از پکیج کامل Office 365 استفاده کرد. هم چنین اسناد مربوطه سازگاری کامل با ویرایش به صورت آفلاین را دارند.
گذشته از قابلیت های آنلاین Office 365 فرم کلی برنامه و نصب آن شباهت بسیاری به نسخه های قبلی این مجموعه دارد. یکی از تغییراتی که در این بخش به وجود آمده است قابلیت تعامل انحصاری و جداگانه با هر یک از برنامه ها میباشد. در برنامه PowerPoint شاهد استاندارد های جدید لایه ها میباشیم ، OneNote به طور کامل با SkyDrive کار میکند و گذشته از همه باز هم شاهد کلید ها و منو های بزرگتر هستیم تا بتوان از سری Office استفاده راحت تری بر روی رایانه های لمسی کرد. شاdد Office 2013 فقط برای ویندوز ۸ نباشد اما مشخص است که بیشترین تمرکز طراحی آن برای کار بر روی این نسخه از ویندوز و سازگاری با آن میباشد.
39.jpg

برنامه Outlook نیز نسبت به قبل تغییراتی کرده است به طوری که به یک برنامه با ارزش برای ارسال ایمیل در محیط دسکتاپ تبدیل شده است. شما میتوانید به کمک این برنامه به سرعت پاسخ خود را برای پیام ها ارسال نمایید ، پیش نمایشی از ایمیل های دریافتی را مشاهده کنید و یا تماس فوری با مخاطبین حساب کاربری مایکروسافت خود برقرار نمایید. تمامی امکانات ذکر شده دلایلی محکم برای تبدیل این برنامه به گزینه ای مناسب در زمینه خدمات پست الکترونیک میباشد.
40.jpg


Access 2013 یکی از مواردی است که کاربران به طور کلی خاطره خوشی از آن ندارند و معمولا کمتر به سوی آن میروند. اما اگر شما قصد ایجاد وب سایت های سفارشی یا دیتابیس های خانگی را داشته باشید و یا به طور کلی مدیریت پروژه ای را در دست دارید این برنامه به شما کمک فراوانی میکند. ولی برنامه های Word ، Excel و PowerPoint پیشتازان عرصه فعالیت خود میباشند و در نسخه های جدید آفیس شاهد بهبود هایی برای آنها میباشیم.
41.jpg

اگر شما یکی از کاربران حرفه ای و پرپاقرص Office باشید حتما نسخه ۲۰۱۳ آن نیز برای شما جلب توجه میکند. حتی ممکن است نیازمند استفاده از قابلیت های آنلاین آن باشید و ۱۰۰ دلار نیز برای بهره گیری از این ویژگی های پرداخت نمایید. یا این که هر روز وقت زیادی را با این سری نرم افزارها سپری میکنید و ممکن است نسخه ۱۴۰ دلاری آن به صورت پکیج کامل برای شما مفید واقع شود.


منبع : SlashGear.com
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا