نیسان آلتیمای 2014 به پیامهای ارسال شده در شبکههای اجتماعی بصورت خودکار پاسخ میدهد

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
92df4f4e1c1289ccdfa58242a7d7a509_XL-1.jpg
Nissan Altima 2014

نیسان آلتیمای 2014 دارای اپلیکیشنی است که علاقمندان به شبکههای اجتماعی را در حال رانندگی نیز از آخرین اخبار و تغییرات انجام شده در حسابهای کاربری خود مطلع میکند. با انجام تنظیمات مورد نیاز که از طریق صفحهی نمایش لمسی این خودرو در دسترس قرار گرفته، میتوان به صورت خودکار به پیامها و دنبالکنندگان خود پاسخ داد





مطمئنا شما نیز با افرادی که در طول رانندگی دستگاه موبایل خود را در دست دارند و در حال ارسال پیام یا چک کردن حسابهای خود در شبکههای اجتماعی هستند، آشنا هستید. در نیسان آلتیمای 2014، زمانی که خودروی شما متوقف بوده یا در حال پارک باشد، راننده قادر است از طریق صفحهی نمایش لمسی پیامهای را با مضمون مشغول بودن خود، وارد کند، از این پس، این پیام برای کلیهی افرادی که پیامی را ارسال میکنند، بصورت خودکار فرستاده خواهد شد.
برای فیسبوک، میتوان از ویژگی پیامهای پیشفرض موجود استفاده کرد، بطوریکه کاربر قادر است تا با انتخاب پیامهای همچون «حرکت به سوی محلکار» یا «بههمراه دوستان در نیسان» پیامهای خودکار را برای دوستان خود در صورت برقراری ارتباط از جانب آنها، ارسال کنید. برای بروزرسانی وضعیت خود در فیسبوک نیز میتوان با استفاده از رابط USB، تلفن اندرویدی یا آیفون خود را با استفاده از اپلیکیشن NissanConnect به رایانهی نیسان متصل کرده و از آن طریق استاتوس خود را بروز کنید.
NissanAltimaInside-1.jpg

اما برای استفاده از این امکان، باید راه درازی را طی کرده و پس از گذر از چندین منو، قادر خواهید بود تا Status خود را بروز کنید. با فشردن کلید App روی داشبورد، کلیک روی کلید فیس بوک و سپس کلید Status، میتوان Statusهای خود را مرور کرده و بروزرسانی نمایید. شاید استفاده از دستورات صوتی راهکار مناسبی برای اینکار بهنظر برسد، اما هنگام استفاده از این سرویس، با پیغام «آیفون شما پشتیبانی نمیشود» روبرو خواهید شد که تا حدودی حواس رانده را بر هم میزنند.
نیسان آلتیمای 2014 دارای ویژگیهای دیگری نیز میباشد که از جملهی آن میتوان به مکانیابی از طریق جستجوی گوگل اشاره کرد، همچنین میتوان در دستگاههای اندرویدی از سرویس پاندورا استفاده کرد.
نیسان در تلاش است تا روشهای کمخطری را برای ایجاد ارتباط برای افراد علاقمند به استفاده از شبکههای اجتماعی ارائه دهد. اما این ویژگیها در ابتدای راه قرار داشته و باید تلاشهای فراوانی برای تکمیل آن انجام شود.


زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا