هدفون های Beaets از HTC حذف می شوند.

Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته

یکی از مزایایی که شرکت اچ تی سی همیشه روی آن تاکید زیادی داشت، وجود هدفون هایی بنام Beats روی تلفن های هوشمندش بود. بر اساس قرارداد مشترکی این شرکت تلفن های هوشمند جدیدش را با سیستم صوتی Beats و هدفون های خوش صدایش با آن سیم های قرمز می فروشد.

اما به نظر می رسد اچ تی سی از این تصمیم خود نادم است و مدل های Sensation XL و Rezound جزو آخرین مدل هایی بودند که با این هدفون ها ارایه می شوند.

اچ تی سی می گوید به این نتیجه رسیده که مشتری ها تلفن را بر اساس هدفون انتخاب نمی کنند و حتی برند پر آوازه ای مانند Beats هم موجب نمی شود که مبنای تصمیم گیری خریداران عوض شود.

به همین دلیل اچ تی سی تصمیم گرفته از این پس هدفون Beats را روی تلفن هایش قرار ندهد و مشتری ها در صورت تمایل می توانند هدفون را جداگانه تهیه کنند.

از طرف دیگر این تصمیم اچ تی سی سوالات مختلفی را در مورد روند تصمیم گیری این شرکت به وجود آورده است. این شرکت سال گذشته ۳۰۰ میلیون دلار صرف خرید ۵۱ درصد سهام شرکت Beats نمود تا فناوری و هدفون هایش را در محصولات اش استفاده کنند.

به نظر می رسد فروش پایین محصولات این شرکت مخصوصا مدل Rezound سبب شده که اچ تی سی این تصمیم جدید را اتخاذ کند. فعلا مدل های One X و Evo 4G که در اپراتورهای آمریکا ارایه می شوند بدون هدفون خواهند بود. باید ببینیم در ارایه های جهانی نیز اچ تی سی هدفون مشهورش را حذف می کند یا خیر.
 
King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
پاسخ : هدفون های Beaets از HTC حذف می شوند.

htc one x با هدفون و برند BEATS Audio عرضه شده
و احتمالا این جدایی اتفاق نیوفته.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا