هزینه مکالمات زیر 3 ثانیه حذف شد

killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات، تمامی مکالمات قطع شده تا سه ثانیه که در فایل شارژینگ مشترکین به عنوان قطع ارتباط غیر معمول است، به مدت 6 ماه آزمایشی باید از صورت حساب مشترکین حذف شود.

به گزارش فارس، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه مردادماه این کمیسیون، موضوع حذف هزینه مکالمات قطع شده (تا 3 ثانیه) در شبکه های تلفن همراه از صورت حساب مشترکین را بررسی کرده است.
این کمیسیون پس از بررسی، مقرراتی را در این خصوص برای دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه تصویب کرده است.
بنا بر این گزارش، تمامی مکالمات قطع شده تا سه ثانیه که بر مبنای اطلاعات ثبت شده در فایل شارژینگ (CDR) مشترکین به عنوان قطع ارتباط غیر معمول است (شامل تمامی موارد مندرج در پارامتر cause for termination فایل شارژینگ که در آنها ختم مکالمه به صورت نرمال ثبت نشده باشد) از صورت حساب مشترکین حذف شوند.
بر اساس این گزارش، تمامی اپراتورها موظف هستند زمینه های لازم برای نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر اجرای طرح مذکور فراهم کنند.
‫بر اساس این مصوبه، سازمان تنظیم مقررات موظف به نظارت دقیق بر حسن اجرای طرح و ارائه گزارش نتایج حاصله طی دوره های سه ماهه به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات وزارتخانه خواهد بود.
همچنین این طرح به صورت آزمایشی و به مدت 6 ماه اجرا خواهد شد و کمیسیون بر اساس گزارش سازمان نسبت به تصمیم گیری نهایی در خصوص تغییرات احتمالی در طرح اقدام خواهد کرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا