هشدار سازمان ملل درباره حفره امنیتی جدید در تلفنهای همراه

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
تصویر: http://barsam.ir/wp-content/uploads/2013/07/Mobile-phones.jpg “اتحادیه جهانی مخابرات” وابسته به سازمان ملل متحد که دفتر مرکزی آن در شهر ژنو...







Mobilephones-1.jpg

“اتحادیه جهانی مخابرات” وابسته به سازمان ملل متحد که دفتر مرکزی آن در شهر ژنو سوئیس واقع شده است، توضیح داد که حفره امنیتی یاد شده میتواند اثر گسترده و قابل ملاحظهای برجا بگذارد.

به نقل از فارس، یکی از گروههای وابسته به سازمان ملل متحد از دولتهای سراسر جهان خواست تا طی برنامههای امنیت سایبری خود یک پیام هشدار دهنده به کاربران ارسال کنند و آسیبپذیری گستردهای در فناوری تلفنهمراه را که میتواند دسترسی از راه دور هکرها به گوشی بیش از نیم میلیارد نفر در جهان را فراهم کند را به آنها اطلاع دهند.

این حفره امنیتی که توسط یک مرکز امنیتی کشف شده است به هکرها امکان میدهد از راه دور کنترل تلفنهمراه را در دست بگیرند و به طور کامل به سیمکارت کاربر دسترسی داشته باشند.
“آزمایشگاه تحقیقات امنیتی برلین” که یافته جدید خود را در کنفرانس Black Hat مطرح کرد، توضیح داد که هکرها میتوانند با استفاده از سیمکارتهای کاربران به جرایم مالی خود دست بزنند و یا جاسوسی الکترونیکی بکنند.“همدون توره”( Hamadoun Touré) دبیرکل سازمان ITU در این خصوص توضیح داد: «این یافتهها به ما نشان میدهد که چگونه میتوانید خطرهای ناشی از امنیت سایبری را کاهش دهیم»



منبع : میهن دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا