هند خواستار صادرات ۳ میلیون تن گندم به ایران طی ۳ سال آینده شد

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
عمر سینگ رئیس سازمان غذای هند «اف سی آی» گفت: هند در مورد صادرات 200 هزار تن گندم در ماه دسامبر و صادرات سالانه یک میلیون تن در 3 سال آینده به ایران در حال مذاکره با این کشور است.


بر اساس این گزارش، هند در دسامبر سال 2011، صادرات گندم را ممنوع کرد. پس از آن دولت اجازه صادرات 2 میلیون تن گندم از انبارهای خود را صادر کرد اما ایران از سال 1996، گندم هند را به علت مسائل کیفیتی وارد نمی کند. در 2 ماه گذشته 2 کشور در حال مذاکره بر روی این مسئله هستند و اخیرا یک هیئت هندی به این منظور به ایران سفر کرده است.


سینگ افزود: ما هنوز در حال مذاکره با ایران هستیم و هیچ موردی تاکنون نهایی نشده است. تاکنون صادرات 6.4 میلیون تن گندم از سوی دولت هند تصویب شده است و حدود 300 هزار تن گندم به مقصدهای خود حمل شده اند.


وی توضیح داد: این گندم ها به بنگلادش، کره جنوبی، تایلند و اندونزی صادر شده است.


هند به علت تولید زیاد و جمع آوری گندم در 2 سال متوالی با مازاد این محصول روبرو است. سازمان غذای هند 66.52 میلیون تن گندم در انبار دارد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا