هواداران تبلت سرفیس RT نخوانند! فروش ناامید کننده این محصول !

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
ماجرا از آن جایی کلید می خورد که کمپانی مایکروسافت حس می کند از بازار جهانی تبلت ها فرسنگ ها دور مانده است و دستش از این بازار پر سود کوتاه است.کاهش فروش کامپیوترهای شخصی ؛ این حس بد مایکروسافت را بیشتر و بیشتر می کند تا جایی که مایکروسافت خود را در رکودی کم سابقه می بیند.کمپانی مایکروسافت برای رهایی از این مشکلات و نزدیکی به بازار پر سود تبلت ها تصمیمی جالب می گیرد و عزم خود را برای ساخت رقیبی قدرتمند برای تبلت های اندرویدی و آیپد جزم می کند.
Capture114-1.png
سرانجام مایکروسافت پروژه سرفیس خود را کلید می زند و با تبلیغات وحشتناک و گسترده ای ؛ سرفیس خود را برای رقابت با تبلت های اندرویدی و آیپد وارد میدان جنگ می کند.آن چه که مایکروسافت پیش بینی می کند با آن چه که گزارش های اخیر این بازار ؛ ارائه کرده است از زمین تا آسمان تفاوت دارد !
insidethesurface1620x414-1.jpg
مایکروسافت بر روی پروژه سرفیس خود بسیار خوش بین بود و تصور این را داشت تا به راحتی تبلت های اندرویدی و آیپد را شکست دهد اما آماری که از استقبال کاربران برای خرید سرفیس RT این کمپانی در دسترس است نشان می دهد که این محصول تازه مایکروسافت علی رغم تبلیغات گسترده و سرو صداهای زیاد ؛ نتوانسته است در دل کاربران جای خود را باز کند و آمار فروش وحشتناکی داشته است !
Capture113-1.png

حال بیایید کمی در دنیای اعداد و ارقام غوطه ور شویم ! طبق گزارشاتی که از فروش این بازار در دسترس است آیپد برند اپل توانسته است در بازه زمانی سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۱۴٫۶ میلیون فروش کند ! حتی فروش تبلت های اندرویدی نیز از ۱۴٫۶ میلیون بالا تر است.اما سرفیس RT کمپانی مایکروسافت در بازه زمانی هشت ماهه ؛ تنها توانست ۱٫۷ میلیون فروش کند.این آمار کاملا وحشتناک و اسفبار است ! بد نیست بدانید که کمپانی مایکروسافت تا به حال هرگز آمار روشنی از وضعیت فروش تبلت های سرفیس خود منتشر نساخته است.نکته حائز اهمیت دیگری که در گزارش فروش سرفیس RT نظر مرا جلب کرد این بود که ؛ قبل از عرضه سرفیس RT ؛ کمپانی مایکروسافت پیش بینی کرده بود که در بد ترین شرایط ؛ مایکروسافت می تواند از فروش این تبلت ها ؛ ۹۰۰ میلیون دلار سود به جیب بزند اما طبق این گزارشات ؛ تنها مایکروسافت توانسته است با فروش سرفیس RT خود ؛ مبلغی معادل ۸۵۳ میلیون دلار درآمد زایی کند ! باید اضافه کنم که این رقم در مدت هشت ماهه ختم شده به ۳۰ ماه ژوئن میلادی به دست آمده است که اگر این رقم را بر میانگین قیمت ۵۰۰ دلار ( در ازای هر تبلت ) تقسیم نماییم به تعداد ۱٫۷ میلیون عدد می رسیم.
353324942_620x433-1.jpg
همچنین باید اضافه کنم که از کمپانی مایکروسافت به گوش می رسد که ؛ استیو بالمر (Steve Ballmer) ؛ مدیر اجرایی کمپانی مایکروسافت اذعان داشته است که طبق سیاست های این کمپانی ؛ در صدد هستند تا با ارائه محصولاتی بتوانند آمار فروششان را افزایش دهند.خبرهایی نیز از مایکروسافت به گوش رسیده است که مشغول کار بر روی نسل دوم تبلت های سرفیس خود می باشند.
Capture115-1.png
» منبع : phonearena «
 
peyton3000

peyton3000

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
پاسخ : هواداران تبلت سرفیس RT نخوانند! فروش ناامید کننده این محصول !

قیمتش بالا بود وگرنه همه چی تموم بود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا