وحيد تاج در تالار وحدت به صحنه ميرود

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته

tajshajarian-1.jpg
وحید تاج بعد از ایام محرم و صفر با اجرای قطعات جدید در تهران به اجرای برنامه میپردازد.

وحید تاج، خواننده در گفتوگو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامهریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر در تهران و در تالار وحدت برگزار میشود که به زودی اخبار دقیق آن انعکاس مییابد.
این خواننده در ادامه بیان کرد: همچنین دو اثر موسیقایی در دست انتشار دارم که این آثار به زودی روانه بازار موسیقی میشود.تاج تاکید کرد: آلبوم "از روزگار رنگآمیز" در مرحله انتشار قرار دارد که آهنگسازی قطعات این آلبوم به عهده سورنا صفاتی، کوروش دانایی و مریم رضایی نژادیان بوده است.
این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در این اثر سینا جهان آبادی(کمانچه)، داوود ورزیده(نی) و همایون نصیری( ساز ضربی) و..... از اعضا و نوازندگان گروه هستند.
وحید تاج افزود: همچنین روند تولید آلبوم "از روزگار رنگ آمیز" از سال 91 آغاز شد كه در كنسرتهای اخیر گروه "سپید و سیاه" نیز برخی از قطعات این آلبوم به اجرا در آمد.
این خواننده در ادامه گفت: آلبوم "خاطره" نیز به زودی از سوی انتشارات "نیداوود" روانه بازار موسیقی میشود.تاج درباره قطعات این اثر موسیقایی افزود: این اثر موسیقایی شامل ۱۰ قطعه است و هشت قطعه آن باکلام و دو قطعه این اثر بیکلام است، همچنین دو قطعه این آلبوم در دستگاه شور و دو قطعه دیگر در دستگاه افشاری است.
وحید تاج درباره نوازندگان این اثر موسیقایی گفت: در این آلبوم شروین مهاجر (کمانچه)، هومن مهدویان (عود/سه تار)، ذکریا یوسفی (دف)، محسن پوربخت (سنتور)، سحر ابراهیمی (قانون)، مسعود پوربخت (تنبک)، سهیل پیغمبری (کلارینت)و... از نوازندگان این اثر موسیقایی هستند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.
گفتنی است، وحید تاج خواننده جوان در سال 1362 در دزفول متولد شده و در سنین نونهالی فنون ابتدایی موسیقی آوازی را نزد پدر و در کانون خانواده آموخت و پس از آن به شکل رسمی وارد این عرصه شد.
وی در ادامه از محضر اساتید مشهوری همچون حمیدرضا نوربخش، علیاکبر شکارچی، علینقی افشارنیا بهره برد و پس از آن در کارگاههای آموزشی محمدرضا شجریان شرکت و اکنون یکی از شاگردان برجسته این استاد بزرگ موسیقی آوازی کشور محسوب می شود.
تاج دارای مقام نخست آواز جشنواره موسیقی خوزستان در سال 85، مقام نخست جشنواره موسیقی جوان کشور در سال 86 و چند مقام دیگرکشوری می باشد و حدود دو سال پیش نیز توانست با قطعه پارسی برگرفته از شاهنامه فردوسی در فستیوال بین المللی ایتالیا مقام نخست را کسب کند.
این خواننده فارغالتحصیل کارشناسی رشته موسیقی در سال ۱۳۸۶و کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی دانشگاه سوره در سال ۱۳۸۸است. از این خواننده جوان کشور تاکنون آثاری از جمله آلبوم "خانه غریب" منتشر شده است.


منبع :ناشکیبا



 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا