ورزشی که باعث حمله قلبی می شود!!!!!!!!

  • شروع کننده موضوع sofia
  • تاریخ شروع
S

sofia

کاربر تالار
کاربر تالار
این ورزش در واقع یكی از مهمترین عوامل موثر در بروز حمله قلبی است...
دوچرخهسواری مهمترین عامل حمله قلبی است

هرچند دوچرخه سواری همواره بعنوان ورزش یا تفریحی مفید برای سلامتی شناخته شده است اما نتایج یك مطالعه جدید نشان داده است كه این ورزش در واقع یكی از مهمترین عوامل موثر در بروز حمله قلبی است.

در این مطالعه كه 36 بررسی قبلی را مورد بازبینی قرار داده است، تمام فاكتورهای خطرزا در زندگی روزمره انسان مورد توجه قرار گرفته و ارزیابی شدهاند. این بررسیها ثابت كرد كه یكی از فاكتورهای مهم در افزایش خطر حمله قلبی زمانی است كه رانندگان، دوچرخه سواران و عابرین در شرایط و اوقات پرترافیك سپری میكنند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، اما از بین این سه گروه، دوچرخه سواران بیش از بقیه در معرض خطر هستند و علت این است كه فعالیت آنها در حد ورزش كردن در فضای آلوده است كه افراد در معرض خطر جدی حمله قلبی قرار میدهد.


به گفته پزشكان، تماس با آلایندههای ترافیكی، جنب و جوش و تحرك زیاد بدنی، آلودگی هوا و بالاخره قهوه و الكل هر كدام به ترتیب 4/7، 2/6، 5 تا 7 و بالاخره 5 درصد خطر حمله قلبی را تشدید میكنند. سایر فاكتورهای خطرزا در بروز حمله قلبی شامل 9/3 درصد احساسات منفی، 1/3 درصد خشم و عصبانیت، 7/2 درصد خوردن وعدههای غذایی سنگین، 4/2 درصد احساسات مثبت و 2/2 درصد فعالیت جنسی هستند.


به گزارش ایسنا، دكتر تیم نائوروت از متخصصان دانشگاه هاسلت در بلژیك با مطالعه روی نمونههای فردی تاكید كرد كه استفاده از كوكائین خطر بروز حمله قلبی را تا 23 برابر افزایش میدهد. اما از آنجا كه میزان تماس مردم با آلودگی هوا خیلی بیشتر از مصرف كنندگان كوكائین است لذا آلودگی هوا و ترافیك در این زمینه خیلی بیشتر قربانی میگیرد.


گردآوری:گروه سلامت سیمرغ


 
P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
پاسخ : ورزشی که باعث حمله قلبی می شود!!!!!!!!

دوچرخه سواری هم ممنوع شد ؟ تازه می خواستم گواهینامش رو بگیرم :|
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا