ورود به ویندوز7 به سبک ویندوز8 با winlockpro

King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
[تصویر مورد نظر حذف شده است]:http://sourceforge.net/projects/winlockpro/screenshots/rgergerger.png
همان طور که می دانید جدیدترین پروژه سیستم عاملی مایکروسافت نیز ارائه نسخه جدید ویندوز با نام ویندوز 8 است که هم اکنون نسخه های آزمایشی آن منتشر شده و همین انتشار آزمایشی و تغییرات جدیدی که در ظاهر آن مشاهده می شود، برنامه نویسان مختلف از سراسر دنیا را مجاب کرده است تا برنامه های زیادی را طراحی کنند. بسیاری از این برنامه ها که با پیدایش نسخه جدید یک سیستم عامل طراحی می شوند نیز برای اعمال تغییرات ظاهری در محیط سیستم عامل های قدیمی تر به نسخه جدید است و ما نیز قصد داریم این هفته یکی از این برنامه ها را به شما معرفی کنیم.




ورود به سبک جدید


نرم افزار پیشنهادی این هفته ما که روش کار با آن نیز بسیار ساده است، به شما این امکان را می دهد تا از محیط زیبای ورود به ویندوز و قفل ویندوز 8 در ویندوز 7 لذت ببرید. نرم افزار قدرتمند Win Lock قادر است صفحه پیشفرض ورود به ویندوز 7 را همچون صفحه ورودی ویندوز 8 تغییرشکل داده و نام، رمزعبور و تصویر زمینه دلخواه شما را نیز به آن اضافه کند.
22.png





چگونه؟


روش کار با این نرم افزار بسیار ساده است. پس از دانلود و نصب نرم افزار از لینک مربوطه، آیکون آن به لیست آیکون های موجود در کنار ساعت ویندوز اضافه شده و برای اعمال تغییرات در آن می توانید روی این آیکون کلیک راست کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید.
با ورود به بخش تنظیمات می توانید اطلاعاتی همچون نام، کلمه عبور و تصویر زمینه دلخواه خود را مشخص کرده و تغییرات را ذخیره کنید.
از این پس مشاهده می کنید که هنگام ورود به سیستم عامل، محیط جدید و زیبای ویندوز 8 به جای محیط قبلی ویندوز 7 نمایش داده می شود و با 2 بار کلیک ماوس روی صفحه قفل ویندوز، صفحه ورود به سیستم عامل به شما نمایش داده می شود تا پس از وارد کردن رمز عبور، عملیات ورود به سیستم عامل صورت گیرد.
چنانچه به استفاده از این نرم افزار علاقه دارید و می خواهید یکی از جذابیت های ویندوز 8 را در ویندوز 7 تجربه کنید، می توانید نسخه ای از این نرم افزار کاملا رایگان را از لینک زیر دانلود کنید:

Download WinLockPro from SourceForge.net
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا