ورود لپ تاپ فوق باریک ایسوز Zenbook Infinity

  • شروع کننده موضوع sinaball
  • تاریخ شروع
S

sinaball

Banned
Banned

ورود لپ تاپ فوق باریک ایسوز Zenbook Infinity

679-1.jpg

ایسوز لپ تاپ جدیدش تحت عنوان Zenbook Infinity را معرفی نموده است. این نخستین لپ تاپی است که به غیر از اولترا بوک از فناوری Gorilla Glass 3 برخوردار خواهد بود که این امر سبب می شود که این لپ تاپ از این مزیت برخودار باشد که تا 3 برابر در برابر خراش و آسیب ها بر روی بدنه لپ تاپ نسبت به لپ تاپ های پیشین مقاومت تر باشد و این امکان را برای ایسوز فراهم آورده به حداقل باریکی یعنی 15.5 میلی متر دست یابد که این بدین معنی است که Zenbook جدید نسبت به مدل پیشین 14 درصد باریک تر است. صفحه نمایش 13.3 اینچی این لپ تاپ به احتمال زیاد از روزولوشن 1440×2560 برخوردار خواهد بود.

ولی علیرغم باریکی بدنه Zenbook Infinity جالب است بدانید که صفحه نمایش تاچ اسکرین دارد و از صفحه کلید backlit برخوردار است. همچنین این لپ تاپ دارای یک ورودی USB 3.0 در هر سمت، SD کارتslot ، ورودی مینی HDMI و یک ورودی مینی Display می باشد. ایسوز هنوز اطلاعاتی درباره ویژگی های لپ تاپ جذاب ارائه نکرده است و باید منتظر بود دید که این لپ تاپ از چه ویژگی های دیگر برخوردار است .

12011-3.jpg






















1203-3.jpg












 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا